• Ja, dan maak ik er ook maar ééntje aan. Ik heb vroeger, in de pre-historie van mijn bestaan op Q, er al eentje gemaakt - maar die hield ik obviously niet up-to-date, haha. Dus, bij deze: poging twee!



    Naam: Michelle, sommigen noemen me Mitshy.
    Leeftijd: Zestien jaar jong. Ik verjaar op elf Januari en ben in 1997 geboren.
    Woonplaats: Lelystad, het zwarte gat van Nederland.
    Kort iets over mezelf: Ik haat deze vraag. D: Ik weet nooit waar ik moet beginnen, haha. Nou ja.
    Ik ben in Tunesië geboren nadat mijn ouders hadden besloten om daar naartoe te emigreren - door de heimwee die mijn moeder had, besloten na enkele maanden toch weer terug te keren naar Nederland, waar ik nu nog steeds woon, helaas. Ik groeide op als een klein, irritant, koppig kutkind en rond mijn vierde levensjaar kreeg ik bell palsy, waar ik nu gelúkkig allang van af ben. As if nothing happened, werd ik ouder en nu ben ik inmiddels zestien. Mijn hobby's zijn door de jaren heen niet veranderd, maar wel uitgebreid; het liefste wat ik doe in mijn vrije tijd is schrijven en kloten met Photoshop. Ik ben ook dol op lezen als ik er even de tijd voor heb en tekenen wil ik ook nog wel eens doen, net als series kijken zoals Pretty little liars. Later wil ik naar een grafische school en mijn droom, is -denk ik- net zoals die van elk ander op Quizlet; een boek uitgeven!




    Stand alones ~ 4
    Onder de schaduw van de maan - 894 woorden, waargebeurd/drama, 12+
    Little Mary - 1.322 woorden, horror, 16+ (engels geschreven)
    Stand alones voor wedstrijden - verschillend
    De dag waarop ze overleed - 496 woorden, waargebeurd/drama, 12+

    Lopende verhalen ~ 3
    [OP] Ophelia - 30.123 woorden, 29 hoofdstukken, fantasy, 12+
    [FANFIC] Animae Desolae ~ [DM] - 6.996 woorden, 6 hoofdstukken, fanfic, 12+
    [FANFIC] Underneath the moon ~ [Ron Weasley] - 2.150 woorden, 3 hoofdstukken, fanfic, 12+, co-auteur: Lizor

    Afgeronde verhalen ~ 2
    [OP] The never ended - 16.220 woorden, 50 hoofdstukken, horror, 16+
    [FANFIC] The girl with no choice - DM - 30.790 woorden, 65 hoofdstukken, 12+, fanfic, afgerond en herschreven (Animae Desolae)


    Gedichten ~ 7
    Alter-ego
    Devils advice
    Six red blooddrops
    Sometimes
    The girl
    Demons
    Dementors kiss

    Polls ~ 5
    Welk seizoen vind je het leukst?
    Welk genre is jouw favoriet?
    Kat of hond?
    Welke tijd vind jij het fijnst om te lezen?
    Je favoriete fruitsoort?

    Quizzen ~ 3
    Volg jij je dromen?
    Hogwarts sorting hat
    Welk wezen uit Pacifica ben jij? - was voor een wedstrijd





    IMPORTANT NOTES:
    * Waarschijnlijk ga ik de afgeronde verhalen op een bepaald punt inactiveren. Ze zijn... beschamend. :')
    * Ik wil meer gaan dichten, al vind ik niet dat ik er geweldig goed in ben. Als je tips hebt (ook voor stories o.i.d, overigens) mag je me gerust pb'en. Graag zelfs!
    * Ook komen er in de loop van de tijd meer polls bij, maar goed, dat post ik allemaal nog wel.
    * Ik heb een story op inactief waar ik ondertussen ook aan werk, die komt binnenkort online.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben ook op 11 Januari jarig!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik ben ook op 11 Januari jarig!

    Haha, toevallig!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hey, ik ben ook 14 april jarig! 8D
    Oké, oké, flauw. Ik wilde gewoon deze tussen mijn topics hebben zou staan zodat ik weet wanneer je iets update.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIEUW GEDICHT TOEGEVOEGD
    Demons ~ LINK

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 9:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NIEUW GEDICHT TOEGEVOEGD
    Dementors kiss ~ LINK

    - bestond al, maar had ik ooit per ongeluk verwijderd. :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 9:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NIEUWE SA TOEGEVOEGD
    De dag waarop ze overleed ~ LINK

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HOOFDSTUKJE TOEGEVOEGD AAN OPHELIA
    Hoofdstuk 30 - An established surrounding and a call for help ~ LINK

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 13:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''