• Zes jongens en meiden zijn samen op reis als er ineens een noodweer op komt zetten. Het busje waar ze inzitten slaat af en de verbinding is niet meer terug te krijgen.
    Plots, uit het niet, slaat er bliksem in in het busje. Het busje vliegt in de brand en de deuren zijn niet open te krijgen. Evcen lijkt het of de jongeren verloren zijn, maar dan gebeurd er iets; Een tweede bliksemschicht slaat in en op een of andere reden worden de jongeren een tijd terug geslingerd.
    Wanneer de zes wakker worden blijken ze erg ver de tijd terug in te zijn gegaan. Hun mobieltjes zijn niet meer bruikbaar, evenals de andere elektrische apparaten. Pas wanneer er een paar ridders naar het groepje toekomt beseffen ze waar ze zijn; De Middeleeuwen.


    De jongeren zijn in de middeleeuwen terecht gekomen, in het land van King Craveheart.

    King Craveheart;
    LyraPhoenix Tyrrin Cedric Craveheart ~54~ <>

    Prins; VOL
    Troonopvolger; Papaoutai Alwic Rayve Craveheart ~22~ <>
    Raccoon Ethan William Craveheart ~19~ <>

    Prinses; VOL
    Dragons Evelynn Elisabeth Craveheart ~17~ <>

    Jongens; VOL
    Ninuturu Sigurd Joe Ryder ~17~ <>
    Styles Matthew Jared Tommo ~20~ <>

    Meiden; VOL
    Velton
    ximaginary Abigail Rose Garcia ~16~ <>
    Foxes Jubilee Berry Cunningham ~16~ <>
    Pwettyness

    Lijstje edelen;

    Naam; [Achternaam is Craveheart]
    Leeftijd; [Zonen/dochter vanaf 17, King vanaf 52]
    Uiterlijk; [Met foto & uitleg]
    Innerlijk; [uitgebreid]
    Specialiteit;[niet verplicht]
    Extra's;


    Lijstje jongeren;

    Naam;
    Leeftijd; [vanaf 16 jaar oud, graag variëren en niet allemaal hetzelfde!]
    Uiterlijk; [Met foto & uitleg]
    Innerlijk; [Uitgebreid]
    Extra's;


    Regels;
    -Het minimum aantal regels is 8, hier word niets aan veranderd. Halve zinnen tellen niet mee als regel!
    -Het liefst wat ervaren RPG'ers
    -Geen tijd of niet goed gemotiveerd = niet meedoen
    -Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat mensen na een topic al stoppen
    -Reserveringen blijven drie dagen staan, daarna gaan ze naar andere mensen die wel mee willen doen
    -Vol is vol!
    -Bestuur alleen je eigen personage. Ook wil ik géén perfecte personage's
    -Off-topic tussen haakjes of in het hiervoor bestemde praattopic
    -Alleen ik (Papaoutai) maak nieuwe topics aan. Tenzij anders vermeld

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 10:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh ja, ik bedoelde innerlijk, eigenlijk meer van wat verwacht je ervan enzo


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Nou gewoon uitbreiden. Zoals je bij de andere ook ziet. Beschrijven in wat voor situaties ze zo reageren en zo. Een klein verhaaltje over het reageren van je personage, en dan met de verschillende karaktertrekjes. Snap je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ja oké,
    ik denk wel dat ik het snap


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    xImaginary schreef:
    Naam; Abigail "Abby" Rose Garcia
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk;


    Abby heeft lang blond haar die ze meestal los heeft met een haarspeld (een klok, een roos maakt niet uit wat voor speld) of heeft ingevochten. Ze heeft ijsblauwe ogen met pikzwarte wimpers en meestal heeft ze daar nog een pikzwarte laag eyeliner bij zodat haar ogen nog meer uitkomen.
    Innerlijk; Abby is meestal erg vrolijk en kan opzich goed met anderen opschieten. Bij onbekende mensen is ze in het begin erg verlegen erg verlegen maar als die mensen haar eenmaal kennen is ze ontzettend druk. Abby is heel erg open en zegt vaak direct wat ze denkt ook als ze zoiets eigenlijk beter niet kan zeggen. Ze kan niet liegen, tegen niemand, ze probeert meestal wel om te gaan liegen als ze iets echt niet wil vertellen maar meestal mislukt dat omdat iedereen direct ziet wanneer ze liegt, of omdat ze dan uiteindelijk maar verteld wat er echt is.
    Ze reageert altijd precies hetzelfde als anderen tegen haar doen, zijn ze aardig tegen haar doet zij ook aardig, maar als ze gemeen tegen haar doen doet ze gemeen en als ze wordt geslagen slaat ze meestal twee keer zo hard weer terug. Ook als mensen haar vrienden slaan of uitschelden reageert ze direct omdat ze er niet over kan dat andere mensen (die ze goed kent of om wie ze heel erg geeft) pijn lijden.
    Eigenlijk heeft Abby tot nu toe een perfect leven gehad en nog niet zo vaak iets zelf hoeven doen, dus ze is ontzettend verwend en kan soms wat onnozel overkomen, maar eigenlijk heeft ze ook wel een slimme kant alleen die vergeet ze altijd te gebruiken.
    Ze kan zichzelf nooit goed uit moeilijke situaties redden, eigenlijk alleen door te gaan slaan, omdat ze een oudere broer had en hem dus eigenlijk als voorbeeld zag.
    Extra's;


    volgens mij is ze zo af

    als er nog wat bij moet moet je het zeggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Naam: King Tyrrin Cedric Craveheart
    Leeftijd; 54

    Uiterlijk


    (het is van Game of Thrones, maar ik heb heel internet afgezocht naar een geschikt plaatje)
    King Craveheart is met zijn 54 jarige leeftijd en zijn 1.65 duidelijk te zien dat hij een mideleeuwse koning is. Zijn lange asblonde haren waarbij het met een slag naar beneden valt en waar al duidelijke plukken grijs in te vinden zijn, is zijn trots aan zijn koningschap. Zijn kortgeschoren baard heeft de kleur van zijn haar. Zijn fronsrimpels zijn duidelijk zichtbaar, evenals de rest van de rimpels. Als hij een van zijn bijzondere lach laat zien, dan verschijnen in de hoeken twee kleine kuiltjes. Verder zijn zijn ogen donker blauw, dat een boze blik afgeven. Onder zijn wallen zichtbaar van slaap te kort. Zijn borstelachtige wenkbrauwen hebben al meer grijs gezien dan zijn haar.
    Tyrrin is voor een koning forst gebouwd. Zijn goedgetrainde spieren laten zien dat hij niet verslagen kan worden. Over het algemeen draagd hij een donker rode mantel, waarbij de bovenkant gemaakt is van zwarte kraaienveren en bruine wolven bont. Dat om zijn schouders geslagen is. Onder zijn mantel draagt hij een wijnrode warmbuis, gemaakt van schapenwol en zacht linnen, waarbij er aan de rechterkand van zijn wambuis een gouden broche met het wapen te vinden is. Aan zijn breede leren riem is een groot zilver zwaard, bevestigd. Zijn lichtbruine broek is gemaakt van het beste koeienleer, en schapentouw. En twee leren schoenen. Zijn gouden kroon heeft hij niet altijd op. Zijn handen waarbij een pink mist van een zwaar gevecht. hebben een warme vaderlijk gevoel voor zijn zoons en een ruwe strijdhand voor zijn rijk. Cedric is rechtshandig met het zwaard en linkshandig met het schild.
    Als harnas draagt hij het wapen op zijn borst met een leren handschoen voor zijn valk.

    Innerlijk; Tyrrin heeft veel verschillende kanten. Aan de ene kant is hij verwaand, en mopperd hij dat de mensen hun werk niet goed doen of geen belasting betalen aan het kasteel. Daarbij reageerd hij het altijd fel af op degene die maar een opmerking maakt. Verder heeft hij een vriendelijke en zorgelijke kant, voor zijn zoons en dochter, maar dat is hoogstend zeldzaam, vanwege zijn heumeurige en saaie leven op de troon, waar weinig gebeurd. Tyrrin wilt alles het beste voor zijn aanstaande zoon die de troon over zou nemen en vergeet daarbij vaak zijn andere zoon en dochter. Er zijn soms momenten waarbij hij in rouw is voor zijn vrouw die na de geboorte van hun jongste familie lid is overleden en dat had erge inpact op hem. Er zijn momenten geweest waarbij hij niet aan zijn vrouw dacht. Zijn derde kant en meest bevredigde kant, zijn zijn wijze woorden die hij door het leven en aan zijn familie heeft gegeven. Zijn woorden zoals: 'Later mijn zoon zou jij... Of juist. 'Ik zorg voor de vrede en welzijn in mijn land en dat is wat telt.' Zijn dochter is een geschenk, waarbij hij niet boos op kan woorden.
    Tijdens de jacht, is hij meer zichzelf, doordat hij alles even vergeet en zich concentreerd op het werk.

    Specialiteit; Hij is een vrij goede koning.
    Extra's: (alleen als het goed is) Hij heeft op een standaard naast de troon een forse havik staan.

    Edit; Als er nog wat mist, dan pas ik het aan.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 14:20 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind Abby goed, ik ga haar erbij zetten..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?


    night thinking, day dreaming

    Dat mag jij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehm ik had om een meisje gevraagd en die al ingevuld?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam; Jubilee Berry Cunningham
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk;



    Jubilee is 1.65 lang en heeft een normaal figuur en normale vormen. Op het moment heeft Jubilee blonde krullen, die ze het liefst gewoon los heeft. Eigenlijk hoort het stijl te zijn, maar ze krult het altijd. Ze heeft mooie, bruine ogen. Ze gaat de deur niet uit zonder make-up en draagt het liefst dure kleding.
    Innerlijk; Jubilee is een actief meisje dat meestal met een glimlach op haar gezicht rond loopt. Jubilee is in enkele woorden snel te beschrijven, misschien wel een van de liefste meisjes die je zult ontmoeten, op sommige punten dan. Ze is grappig, aanwezig, vrolijk, zorgzaam en vooral liefhebbend naar de mensen in haar omgeving. Als Jubilee iets wil zal ze er alles, maar dan ook echt alles, voor doen om het te bemachtigen. Nooit zal ze eerder opgeven dan nodig is. Jubilee is het meisje die meestal aan het zingen, dansen of aan het rennen en gillen is. Het maakt haar niet uit of anderen haar irritant en kinderachtig vinden. Ze heeft geleerd om tegen iedereen aardig te zijn en om mensen die ze niet mag te negeren. Ze gelooft graag dat er in iedereen iets goeds schuilt en wil de slechte dingen niet zien, ze kan daardoor naïef overkomen, maar eigenlijk heeft ze een vrij goede mensenkennis en kan ze mensen goed inschatten. Ze houdt van aandacht, niet omdat ze onzeker is en het nodig heeft, ze geniet er gewoon van. Jubilee heeft een grote angst voor kleine gesloten ruimtes, vroeger was dit veel erger, maar nog steeds vindt ze het doodeng. Jubilee zal haar vrienden altijd steunen in wat ze doormaken. Ze is heel avontuurlijk en durft ze vrijwel alles. Als er ergens iets te beleven valt, dan is Jubilee daar sowieso bij. Ze is het zonnetje in huis en doet er alles aan om iedereen in haar omgeving op te vrolijken als het wat minder gaat. Ze denkt niet aan de toekomst en leeft in het moment, hierdoor kan ze stomme dingen zeggen/ doen ook al bedoelt ze het niet zo. Jubilee is erg nieuwsgierig en is dan ook van alles op de hoogte. Ze weet altijd de nieuwste roddels en nieuwtjes. Helaas komt ze hierdoor soms in de problemen. Jubilee hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, ook al is het met vallen en opstaan.
    Extra's; -


    night thinking, day dreaming

    [ Vexy --> Velton. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Welke pagina Pwettyness?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pagina drie


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dies nie af nog


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De lijst is helemaal up to date, ik wilde het liefst vanavond de rpg beginnen. Het maakt niet uit of je rol nog niet geheel af is, of dat er nog een rol open is, er word een regel ingesteld pas te reageren na zoveel posts ;)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.