• Hi guys, sinds ik voorlopig ziek thuis zit en weer bomvol energie zit, heb ik besloten om een nieuw verhaal te beginnen en langzaam oude verhalen verder te schrijven. Ik heb héél lang geleden ooit een Spaanse film gezien waarop dit verhaal gebaseerd is, maar ik weet de naam niet. Anyways, dit is is even een korte samenvatting:

    Het is 1545, een meisje van adel (18 jaar oud) wordt uitgenodigd door haar oom en tante om mee te gaan op reis naar de Nieuwe Wereld (aka Amerika). Haar oom is een zakenman en haar tante is lerares. Tijdens hun reis gebeurt er zeer veel, waaronder de vondst van een pak tarotkaarten en een encounter met piraten. Deze eerder genoemde tarotkaarten hebben invloed op de dromen van het meisje van adel, en staan voor de zeven zonden en de zeven deugden. Keuzes hebben invloed op haar persoonlijkheid en situatie.

    Gewoon eventjes kortkort, ik zou willen weten wat jullie van dit idee vinden, want dan kan ik dit idee werkelijkheid maken.

    Zou jij dit lezen? J/N
    Engels/Nederlands?
    16+? J/N*
    Interactief? Y/N**

    * (oh come on eigenlijk kan zo'n verhaal niet zonder 16+ content)
    **Met interactief bedoel ik dat je kunt kiezen wat de hoofdpersoon doet. Wil je bijvoorbeeld dat ze het pad der zeven zonden volgt, dan klik je gewoon op volgend hoofdstuk. Wil je dat ze braaf is, dan klik je op een link onder aan de story, zodat je een ander stukje krijgt dan als je op 'volgend hoofdstuk' drukt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 11:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zou jij dit lezen? Ja
    Engels/Nederlands? Nederlands
    16+? Niet al te verl
    Interactief? Ik snap dit niet?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zou jij dit lezen? J
    Engels/Nederlands? Nederlands
    16+? J
    Interactief? ?

    Wil je me waarschuwen als je eraan begint? :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JamesPotter schreef:
    Zou jij dit lezen? Ja
    Engels/Nederlands? Nederlands
    16+? Niet al te verl
    Interactief? Ik snap dit niet?


    Dankje voor het antwoorden. Met interactief bedoel ik dat je kunt kiezen wat de hoofdpersoon doet. Wil je bijvoorbeeld dat ze het pad der zeven zonden volgt, dan klik je gewoon op volgend hoofdstuk. Wil je dat ze braaf is, dan klik je op een link onder aan de story, zodat je een ander stukje krijgt dan als je op 'volgend hoofdstuk' drukt. Beetje vaag haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Incantatem schreef:
    Zou jij dit lezen? J
    Engels/Nederlands? Nederlands
    16+? J
    Interactief? ?

    Wil je me waarschuwen als je eraan begint? :Y)


    Natuurlijk, ik begin vanmiddag al! (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Panzerkampf schreef:
    (...)

    Dankje voor het antwoorden. Met interactief bedoel ik dat je kunt kiezen wat de hoofdpersoon doet. Wil je bijvoorbeeld dat ze het pad der zeven zonden volgt, dan klik je gewoon op volgend hoofdstuk. Wil je dat ze braaf is, dan klik je op een link onder aan de story, zodat je een ander stukje krijgt dan als je op 'volgend hoofdstuk' drukt. Beetje vaag haha.


    Dat is een best wel heel erg tof idee. :o

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 11:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zou jij dit lezen? Ja
    Engels/Nederlands? Maakt mij niet uit.
    16+? Ja.
    Interactief? Ik houd er zelf meestal niet zo van, dus ik zou nee zeggen.

    Panzerkampf schreef:
    (...)

    Dankje voor het antwoorden. Met interactief bedoel ik dat je kunt kiezen wat de hoofdpersoon doet. Wil je bijvoorbeeld dat ze het pad der zeven zonden volgt, dan klik je gewoon op volgend hoofdstuk. Wil je dat ze braaf is, dan klik je op een link onder aan de story, zodat je een ander stukje krijgt dan als je op 'volgend hoofdstuk' drukt. Beetje vaag haha.


    O! Datbis leuk! Jaa waarschuw me!(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    O! Datbis leuk! Jaa waarschuw me!(:

    Zal ik doen! (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Draculea schreef:
    Zou jij dit lezen? Ja
    Engels/Nederlands? Maakt mij niet uit.
    16+? Ja.
    Interactief? Ik houd er zelf meestal niet zo van, dus ik zou nee zeggen. Ik vind het eigenlijk wel een leuk ideetje :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cool, moet ik jullie een berichtje sturen als ik begin?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Doe maar! ^^

    Draculea schreef:
    Doe maar! ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet of ik hem nog voor je moet invullen ^^ maar doe mij ook maar een berichtje als je bent begonnen

    En anders:


    Zou jij dit lezen? J/N Ja
    Engels/Nederlands? Ik lees het liefst Nederlands, maar Engels kan ook
    16+? J/N* Maakt me niets uit
    Interactief? Y/N** Dit ook niet


    It's never gonna happen, Guys.

    Panzerkampf schreef:
    Cool, moet ik jullie een berichtje sturen als ik begin?


    Ja, graag ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zou jij dit lezen? Jep! Waarschuw me alsjeblieft als ie online staat! _O_
    Engels/Nederlands? Nederlands
    16+? Jahoor, maar niet te veel, het verhaal moet er ook nog zijn. :p
    Interactief? Klinkt zeer gaaf, dus ja!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •