• Kunnen jullie mij helpen met een leuk idee ? xx

    MijMijMIJJ![/ego]

    (naam) haar hond is vermist.Ze zoekt echt overal maar kan de hond nergens vinden,flyers helpen niets.Wanneer ze door een annomnieme brief in Berlijn terecht komt blijkt dat er nog een hond is ontvoerd.Scotty,de hond van Tom en Bill Kaulitz.Heel Tokio Hotel leeft mee met het verdriet van de jongens maar zij krijgen ook een annonieme brief.Heeft het iets te maken met de honden of willen ze Tokio Hotel en (naam) gewoon bij elkaar krijgen ?

    Stom idee eigenlijk x)


    The soul needs autumn.

    hahaha xD grappig idee, maar vind het een beetje kinderachtig heb je misschien nog een idee ?

    NEEM EEN SERIE VAN MIJ OVER MAN!!
    ik doe se tog allemaal weg XD
    EN dan hb je ook al gelijk een paar delen (A)


    Crack a bottle

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15557

    kijk daar maar ^^


    Crack a bottle

    sorry maar er zijn al veel van dat soort series

    Stacy is 5 jaar oud wanneer haar ouders gaan scheiden.Ze heeft er geen problemen mee omdat ze nog te jong is.Later begint ze vaker naar haar vader te vragen maar haar moeder laat niets los.Wanneer ze op een dag een brief krijgt dat haar vader is overleden wil Stacy naar de begrafenis.Na lang zeuren mag ze gaan.Wanneer ze daar aankomt ontmoet ze voor het eerst de andere kant van haar familie en dat brengt problemen mee.

    Is deze al beter ?


    The soul needs autumn.

    Tom heeft een vriendin. Hij is gelukkig met haar. Maar Tom en Bill spreken elkaar niet meer. Dat is haar schuld. Zij wou dat Tom moest kiezen. Bill eruit,of zij eruit. Tom was blind van verliefdheid en koos voor haar. Hij is gestopt met de band en verhuisd. Bill is er na drie jaar nog steeds kapot van. Hij heeft op verschillende manieren geprobeerd met Tom in contact te komen. Maar de vriendin van Tom heeft daar een stokje voor gestoken.


    Music is the new sex

    Super leuke ideeën hebben jullie nog meer ideetjes dan kan ik ze allemaal verwerken in de serie (A)!