• Ik zit nu al een tijdje met een idee voor een verhaal in m'n hoofd, gebaseerd op de film The Tunnel. Ik twijfel nog of ik er een Onbekende personen verhaal van maak en weet ook niet of iemand het zou willen lezen. Het word een Thriller.

    Anyways, here it is.

    * N/M betekent naam van de personage. Aangezien ik nog geen naam weet.

    N/M heeft een goede baan als journaliste, krijgt goed betaalt en heeft leuke collega's. N/M schrijft voor Global Magazine en wanneer ze de kans krijgt om over de mysterieuze ondergrondse treintunnel te schrijven, pakt ze die kans met beide handen aan. Verhalen gaan in het rond dat er een 'beest' in de ondergondse tunnel leeft, die mensen op brute wijze vermoord. Ze vind rare filmpjes, in de tunnel, die haar alleen maar nieuwschieriger maken. Ze doet research en komt er achter dat veel zwervers overnachten in de tunnel. Wanneer ze één van de zwervers ondervraagd over wat hij heeft gezien in de tunnel, schreeuwt hij een overstaanbaar antwoord en probeert weg te komen. Het leek haast of hij paranomale dingen had gezien in de tunnel.
    Na veel overleg met haar filmcrew besluit ze te gaan kijken in de tunnel. De tunnel is al meer dan 3 jaar afgesloten voor mensen en niemand mag er dan ook naar binnen. Via een achteringang lukt het N/M en haar crew toch binnen te komen. Alles word gefilmd en N/M verteld over de dingen die er te zien zijn. Maar wat als ze in een rare kamer komen, en plots één van de mannen van de filmcrew spoorloos verdwenen is. Ze zijn paniek en willen zo snel mogelijk uit de tunnel. Maar wat als de plattegrond van de tunnel niet klopt? En ze er achter komen dat er ontelbare gangen zijn die niet op de plattegrond staan? Zullen ze er ooit nog levend uit komen?


    Sorry voor als er veel schrijf fouten in zitten, ik schrijf dit vanaf m'n iPad.

    Ik weet nog niet zeker of ik er een Onbekende personen verhaal van maak of dat ik het met de jongens van One direction doe. Harry als journalist en de rest van de jongens als filmploeg. Let me know.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:51 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Maak er aub een OP van en ik zal hem lezen al je me waarschuwd als je begint :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als je me waarschuwt ga ik de eerste hoofdstuk lezen. Ik ben benieuwd hoe je het gaat uitwerken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Yuliette schreef:
    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?

    +Klinkt goed!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Yuliette schreef:
    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yuliette schreef:
    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?


    26 - 02 - '16

    Ik zou hem graag willen lezen als je er een OP van maakt. Het klinkt als een leuk verhaal, zou je me ook willen waarschuwen? Zou je ook willen letten op (type)foutjes? Lezers zoals ik kunnen er mateloos aan irriteren. Veel succes met schrijven, tho.

    Oh ja, misschien vertel je ook wat te veel over de story zelf.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 16:55 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Yuliette schreef:
    Als je er een OP van maakt, zou je me dan kunnen waarschuwen zodra het eerste hoofdstuk online staat?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Als het een OP wordt, dan wil ik het zeker lezen. Kun je me waarschuwen als je het online zet?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zal jullie allemaal waarschuwen. Moet het nog even uitdenken, dus ik weet nog niet wanneer ik het online zet.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.