• Mijn beste vriendin is jarig in begin November, maar ik weet echt niet wat ik haar moet geven.
    Ik wil wel iets heel leuks, maar heb gewoon geen inspiratie. Ze wordt 16 en het liefsts wil ik haar niet zulke bad spullen of mascara en nagellak geven... Iets origineels.
    Please help!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Misschien iets zelfgemaakts?


    Every artist was first an amateur.

    Ga naar een Budget winkel/Big Bazaar daar hebben ze meestal leuke dingetjes die niet veel kosten maar wel geschikt zijn om als cadeautje te geven. Misschien een cd van haar lievelingsartiest of een dvd.


    Physics is awesome

    koop zon grote hart met fotolijstjes en vul die

    of maak een doos/box/bak/kistje die jij versierd en dat je daar iets kleins, foto's lieve dingen en briefjes shit in doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaah ik heb dit probleem ook momenteel. Kan je echt niet helpen haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    - Chocolade fondue setje
    - Fotolijstje met een foto van jullie samen
    - Vriendschapsketting
    - Iets voor op haar kamer? Kussentjes, vaasjes, een klok ed.
    - Zelf een fotocadeau maken op hema.nl. Daar kun je bijvoorbeeld mokken/shirts/kussens/canvassen/muismatten afdrukken, heel erg leuk!
    - Dingen die een 16 jarige krijgt (ik hou er zelf niet van, maar wat ik wel eens voor vrienden heb gedaan) condooms, drank, een speelgoed scooter (Als symbool dat ze mag scooter rijden), zo'n slinger voor om je bovenlichaam met "16 en Sexy, kus me!"

    Ik hoop dat je iets leuks voor haar vind. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een verwendagje, bijvoorbeeld sleepover bij jou, jij verrast haar met een ontbijt op bed, daarna gaan jullie samen shoppen in de stad, en als afsluiter gaan jullie gezellig naar de bios? Je zou eventueel ook naar een spa kunnen gaan, voor met z'n tweeën ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Een hele grote collage met een heleboel foto's van jullie samen of dingen die bij haar passen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Heb je veel foto's van dingen die jullie samen of met je groepje vrienden gedaan hebben? Maak er dan een mooi fotoalbum van, dat is echt heel leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    een knuffel?? (bloos)


    -

    Eeeeehm. Een CD met haar favoriete liedjes? Beplak haar cadeau met foto's van jullie?


    "Well, well. Look who we've got here!"