• Topic 4 is inmiddels ook al weer vol.
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met. Larkin (Pagina 20)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 13:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2015 - 16:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scholen moeten zich meer richten op een bredere sectorkeuze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je kan niet op twee mensen tegelijk verliefd zijn.


    tiptoe through the tulips...

    ''Elke school zou met Tablets moeten werken''

    Niet mijn mening hoor.


    You dare to gaze upon me?

    Zandkit, ik zal je wat vertellen, op mijn school zijn macbooks verplicht :')


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Scholen in Nederland zouden combinaties moeten maken van niveaus zodat bijv. Havo leerlingen die het niveau van Vwo Engels aankunnen op Vwo niveau een examen Engels kunnen maken.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Als je ziet dat er gepest word, mag je de pester bij de politie aangeven.

    ( echt wel mijn mening! )


    he is a sk8er boy she sad see ya lat

    Dieren in videoclips is mishandeling


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Odium schreef:
    (...)

    Omdat 1. Engels mooier is. 2. Ze dan in het Engels kunnen vertellen aan buitenlanders die (bijna) geen Nederlands kunnen het Nederlands gesproken/geschreven is (niet dat er veel zijn).

    OT: Men moet ophouden met Nederlandse verhalen waar de mensen Engels spreken of andersom.


    Mee eens. Heel vaak kan ik een inleiding Engels wel lezen, maar er zitten hier ook kinderen van 9 (Al zijn het niet veel)
    Als alles Nederlands lijkt en mensen spreken plotseling Engels, kan iemand die slecht in Engels is best teleurgesteld worden als de verhaallijn zo leuk leek, maar hij/ zij niks kan verstaan.
    Ook voor mensen die goed Engels kunnen, is het verwarrend.

    Maar goed. Mijn stelling:
    Mensen moeten ophouden "perfect" proberen te zijn. Je verpest je echte ik ermee omdat zogenaamd niet perfect genoeg zou zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 17:44 ]


    Stars can't shine without Darkness.

    Liever een goede dictatuur dan een slechte democratie.


    For those I love, I will sacrifice

    PotterHead4ever schreef:
    Als je ziet dat er gepest word, mag je de pester bij de politie aangeven.

    ( echt wel mijn mening! )


    Deze stelling vind ik een tikje overdreven.
    Vaak heeft de pester niet door dat ie pest en deze zit vaak ook gewoon nog op school.
    Ik neem het nu niet op voor de pester, maar er lopen ook juffen en meesters rond.
    Als die een beetje goed nadenken, kunnen ze een aanpak geven die hard genoeg is.


    Stars can't shine without Darkness.

    Odium schreef:
    (...)

    Ahja. Al heb ik vaak de neiging een stelling te quoten als het een goede is. :')


    Ik ook, of juist een hele slechte, waarop je dan kritiek wil geven.
    Gewoon in de hoop dat die het leest en snapt dat deze mening misschien erg apart is


    Stars can't shine without Darkness.

    Als examens worden kwijtgespeeld door het schoolpersoneel moeten alle studenten die dit examen hebben ingevuld automatisch een voldoende krijgen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Niet alleen basisscholen zouden van de traditionele schooltijden moeten afstappen, maar middelbare scholen ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cordon schreef:
    Als examens worden kwijtgespeeld door het schoolpersoneel moeten alle studenten die dit examen hebben ingevuld automatisch een voldoende krijgen.

    Ben je hierop gekomen door wat er laatst met KUL gebeurde? :'P (Wat niet de eerste keer was dat op een hogeschool is gebeurd. ;o )

    Waarom zoveel stellingen over school? :s Wordt ook maar afgezaagd, haha. Sommigen zoals deze in de quote vind ik nog wel interessant. (Mede omdat het recent is gebeurd.) Ik ga binnenkort ook maar eens stellingen posten die niet over school gaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Er moet nu echt iets gedaan worden aan dierenleed en de mensen die de dieren mishandelen of verwaarlozen op welke manier dan ook een hoge straf krijgen minstens levens lang! (ik zou zelf als ik de baas was kiezen voor de zwaarste straf ter wereld, die in Amerika nog geldig is, helaas kan dat niet hier) want mensen doen hen pijn mentaal en fysiek.


    Jullie zullen wel denken ik overdrijf maar nee dat doe ik absoluut niet! het zou een feit moeten zijn! Ik vind dieren belangrijk zonder hen zou de wereld uit een vallen. Ik hoop dat jullie dat ook vinden. want denk is aan de pijn dat die dieren dan voelen en de teleurstelling en eenzaamheid.

    Ik veracht echt alle mensen die dieren pijn doen wie ze ook zijn!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 13:39 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella