• De nieuwe nummer van Justin Bieber



    Elke maandag 10 weken krijgen we nieuwe nummers van Justin Bieber te horen... Maandag zal nu voor mij niet meer saai zijn xD

    Wat vinden jullie ervan? Ik zal dit keer aardig reageren hahah(A) En zal jullie mening respecteren lol

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 17:13 ]

    Voordat er morgen en de komende 8 weken weeeer nieuwe topics over komen. Zullen we gewoon een algemeen topic maken, over de 'musicmondays' en de 'filmfridays'?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:24 ]


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Voordat er morgen en de komende 8 weken weeeer nieuwe topics over komen. Zullen we gewoon een algemeen topic maken, over de 'musicmondays' en de 'filmfridays'?

    Maak er dan een algemeen topic van, anders worden die twee gespamt. Één topic is handiger, denk ik.

    Lovina schreef:
    (...)
    Maak er dan een algemeen topic van, anders worden die twee gespamt. Één topic is handiger, denk ik.


    Of ik maak gewoon een soort algemeen topic met de precieze uitleg en dat deze dan gesloten wordt? Want deze gaat niet alleen over heartbreaker ..


    To infinity and beyond •

    Ravenswood schreef:
    De nieuwe nummer? Seriously?

    Anyways, ik vind hem wel okay (:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vivere schreef:
    Voordat er morgen en de komende 8 weken weeeer nieuwe topics over komen. Zullen we gewoon een algemeen topic maken, over de 'musicmondays' en de 'filmfridays'?


    Ja dat kunnen we beter doen ja :')

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja dat kunnen we beter doen ja :')


    'Kay, ik ga even een topic maken dan ^^


    To infinity and beyond •

    Super lied. Emotie in zijn stem is duidelijk hoorbaar.


    .

    Figured schreef:
    Super lied. Emotie in zijn stem is duidelijk hoorbaar.


    Awh ja hè