• Laat ook maar zitten! aangezien BIJNAniemand kan lezen..,Somigen respecteerden wat ik te zeggen had , de anderen lazen de helft om gelijk comentaar te geven ¬¬'


    Crack a bottle

    Chantou, je mag altijd naar mij komen(flower)
    Maar... ik kan het niet helpen van je moeder enzo :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap niet waarom je geen hulp wilt. Daarvoor zijn die mensen. Als je ze niet alles wilt vertellen hebben hun daar vrede mee, maar zij kunnen de situatie behoorlijk verbeteren. Ze kiezen heus niet iemand uit die geen ervaring heeft.


    Srry hoar ,maar van alles wat ik hier hoor word je gelijk uit huis geplaatst ¬¬ hier in de buurt ook ,waren sulke ouders die problemen hadden met hun kinderen,,Hben se self hulp gesogt en voor se het wisten waren se hun kinderen kwijt! en ik wil niet weg bij mn vriendinnen enseuu..


    Crack a bottle

    jaaa idd lees dan ook ALLES er staat tog dat se het ff kwijt moest =.='nou laat er dan. en doe dan aardig n toon de medelijde dii je hebt gwn nii, das enige wat sij vraagt!! kn je tog wel doen?

    Een tip (niets over dat mishandelding): Als je wilt dat er niet op gereageerd wordt, kun je het beter in een dagboek schrijven ofzo.

    (...)

    Srry hoar ,maar van alles wat ik hier hoor word je gelijk uit huis geplaatst ¬¬ hier in de buurt ook ,waren sulke ouders die problemen hadden met hun kinderen,,Hben se self hulp gesogt en voor se het wisten waren se hun kinderen kwijt! en ik wil niet weg bij mn vriendinnen enseuu..


    erg van die kindre van die mense:S

    ocharme!!! :O


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    als je nog iets kwijt moet stuur me maar een pb anders!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    ocharme!!! :O

    ZE WIL GEEN MEDELIJDEN!!!!!!


    Winter is coming.

    Een tip (niets over dat mishandelding): Als je wilt dat er niet op gereageerd wordt, kun je het beter in een dagboek schrijven ofzo.


    Ik hb geeneens een dagboek men ,en mijn susje jat tog alles om het vervolgens luid over de straat te gaan gillen ,en daarbij, ik wil tog even kwijt dat mensen moeten stoppen met segge dat ik mishandelt word,, En ik denk niet dat se dat gaan snappen als het in een dagboek staat hea ^^


    Crack a bottle

    Ik snap wel dat je het kwijt wil enzo.
    En dat niet medelijden deel ook.
    Maareh.
    Ik snap niet wat ik daar verder nog op te zeggen heb.
    Waar is dat topic dan voor..
    Is het niet iets .. respectvoller tegenover jezelf, om dat gewoon met vrienden te bespreken inplaatsvan dat op internet te plaatsen?
    Je moet nog lang met jezelf door, ik zou voorzichtig met jezelf zijn [/bedoel ik hiermee]


    Mew <3