• Ik zat te denken om als ik weer beter ben een Thor-like rpg te maken dus vroeg ik me af of dat leuk zou zijn en of er iemand dat rpg samen met mij wilde beginnen zodat we samen voor een goed verhaallijn kunnen brainstormen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou het heel leuk vinden


    Bowties were never Cooler

    Well thats at least one :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat of wie is Thor?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ken je serieus die films niet? :o van marvel? Thor? The avengers? Daarnaast is het een mythische god. Zoek maar op google


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thor! Me likey


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yay *fangirling* ^^ well ik hoopte al dat er 1 genoeg mensen waren die t leuk vinden en 2 iemand die me kon helpen met een goed verhaallijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leuk idee :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yay. Any volunteers? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JamesPotter schreef:
    Wat of wie is Thor?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ken geen Thor of Tor en ik ben geen RPG-mens, maar als je er eentje wil beginnen, niemand houdt je tegen! (:


    Some people are art and do art at the same time

    JamesPotter schreef:
    Wat of wie is Thor?


    Nee, nee, nee, nee, nee, dit kan niet serieus zijn. Heb je dan nooit íéts geleerd over Noorse mythologie?! Thor is één van de goden. En een 'figuur' van Marvel. No offence, maar dit wordt onze toekomst of? (cat)

    OT: Lijkt me echt heel gaaf, maar ik heb al twee RPG's waarmee ik bezig ben, huil.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Metalizer schreef:
    (...)

    Nee, nee, nee, nee, nee, dit kan niet serieus zijn. Heb je dan nooit íéts geleerd over Noorse mythologie?! Thor is één van de goden. En een 'figuur' van Marvel. No offence, maar dit wordt onze toekomst of? (cat)

    OT: Lijkt me echt heel gaaf, maar ik heb al twee RPG's waarmee ik bezig ben, huil.


    Dat dacht ik ook haha

    Awhh 2 maar... kan nog wel eentje bij toch? (A)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook haha

    Awhh 2 maar... kan nog wel eentje bij toch? (A)

    Ik zal later eens kijken, misschien dat ik er nog eentje bij kan duwen. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hihi. Ik heb alleen nog iemand nodig die kan helpen met een goed verhaallijn dus weet niet hoe snel t al komt hoor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Metalizer schreef:
    (...)

    Nee, nee, nee, nee, nee, dit kan niet serieus zijn. Heb je dan nooit íéts geleerd over Noorse mythologie?! Thor is één van de goden. En een 'figuur' van Marvel. No offence, maar dit wordt onze toekomst of? (cat)

    OT: Lijkt me echt heel gaaf, maar ik heb al twee RPG's waarmee ik bezig ben, huil.


    Waarom zou ik iets leren over de Noorse mythologie?:') hebben jullie dat op school of zo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!