• Lieve allemaal,
    Ik ben al ongeveer twee weken opzoek naar een story die ik een half jaar geleden gelezen heb maar ik kan hem nergens meer vinden.. Het was naar mijn mening één van de beste verhalen die ik gelezen heb. Ik zou hem graag nog een keer willen lezen! Misschien is ie verwijderd, misschien kijk ik er overheen.. Ik hoop dat dat laatste het geval is, en daarom vraag ik om jullie hulp!

    Wat ik mij nog kan herinneren van de story:
    -Ging over Harry Styles
    -Harry had een depressie
    -Harry slikte antidepressiva
    -Het meisje (ik weet haar naam niet meer) vind de antidepressiva in het dashboardkastje van Harry's auto
    -Harry en het meisje krijgen één kind (of twee, dat kan ook..)
    -One Direction bestaat
    -Harry gaat solo

    Wat ik niet 100% meer zeker weet (oftewel; kan ook van een ander verhaal zijn..):
    -Harry en het meisje ontmoeten elkaar in hotels etc. omdat zij bekend is in Nederland
    -Het verhaal eindigt, dacht ik, met een BBQ

    Kan iemand, maar dan ook iemand, mij linken naar dit verhaal, de schrijfster of kan iemand het naar mij toe sturen?
    Alvast bedankt! <3
    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    De verhalen lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, dus ik heb geen idee. Sorry.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    De verhalen lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, dus ik heb geen idee. Sorry.

    En succes met t vinden natuurlijk (:


    -

    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    1951 schreef:
    De verhalen lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, dus ik heb geen idee. Sorry.


    26 - 02 - '16

    1951 schreef:
    De verhalen lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, dus ik heb geen idee. Sorry.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Geen idee, sorry.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.