• Enkele weken geleden was mijn vriend bij mij en we hadden tijd over. Hij stelde voor een aflevering te zien van een serie die pas in America gestart was. Namelijk het 3e seizoen van American Horror Story. Ondertussen hebben we al 3 afleveringen gezien. (Iedere woensdag ofzo komt er een nieuwe aflevering online)
    En hij heeft mij de 2 andere seizoenen meegegeven. Gister heb ik 1 aflevering gekeken en vandaag al 2. Ik vind dit zo'n leuke serie. (Zowel seizoen 1 als 3) Het is misschien wel luguber, maar ik vind deze serie zo origineel! Het is eens iets anders dan een politieserie of een ziekenhuisserie.

    Ieder seizoen van American Horror Story heeft een ander verhaallijn.
    Murder house (seizoen 1)
    Asylum (seizoen 2)
    Coven (seizoen 3; nu lopend)

    Wie kent deze serie en wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I love it.

    Ik vind het alleen irritant dat ze in elk seizoen dezelfde acteurs/actrices gebruiken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het gewoon echt horror of zit er ook fantasty doorheen? Zo nee, dan is het misschien wel wat voor mij. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vind het echt een leuke serie, hoewel ik seizoen twee er af en toe een beetje over vond gaan, haha, echt sick.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zie er wel af en toe iets van, maar ik heb nu eerst nog een aantal andere series op mijn lijstje staan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vond seizoen 1 echt heel erg saai. Maar seizoen 3 lijk ik wel te appreciëren.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seizoen 3 is tof. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Smoak schreef:
    I love it.

    Ik vind het alleen irritant dat ze in elk seizoen dezelfde acteurs/actrices gebruiken.


    Dat vond ik in het begin wel een beetje raar ja, maar uiteindelijk vond ik dat wel okay, omdat ze me toch niet deden denken aan de vorige personages die ze speelden, soms had ik niet eens door dat ze een rol hebben gehad in S1. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik bump nu, sorry daarvoor maar ik wil ook graag mijn mening geven :Y).

    Ik heb net seizoen 1 helemaal afgekeken en man wat ben ik verliefd op die liefde tussen Tate en Violet. Ik ga seizoen 2 niet kijken want daar lijkt me vrij weinig aan, maar ik ga wel met seizoen 3 beginnen denk ik.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik wil er ook echt nog aan beginnen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Seizoen 1 heb ik twee maanden geleden gezien en vond het echt een goed seizoen. Seizoen twee zit ik nog maar in de helft. Door de examens kwam hier een halt aan, maar ik ben zeker nog van plan om dit seizoen ook nog uit te kijken. :')


    Take me to wonderland

    Bash schreef:
    I love it.

    Ik vind het alleen irritant dat ze in elk seizoen dezelfde acteurs/actrices gebruiken.


    Ja, dat heb ik vooral met die blonde vrouw. Vreselijk.

    Ik vind het wel leuk, al was seizoen 1 meer een soort GTST met geesten.


    Your make-up is terrible