• Om mijn week vakantie op te vullen besloot ik om series en films te gaan bekijken. Met series ga ik me sowieso langer vermaken, dus ik ben op zoek naar een paar series die ik kan kijken.

    Series die ik al kijk:

    Desperate Housewives
    Ugly Betty
    Pretty Little Liars
    The Adventures Of Merlin
    Dance Academy


    Series die ik niet meer volg:
    Glee
    Grimm
    Degrassi


    Series die me totaal niet boeien:
    The Vampire Diaries
    Grey's Anatomy
    Private Practice
    Sex And The City
    Anime
    The Big Bang Theory
    True Blood


    Series met vampieren, fantasy, dokters/ziekenhuizen en politie/moord zijn niet zo mijn ding. Maar welke series raden jullie mij aan?

    Aangeraden:
    The Carrie Diaries
    Sea Patrol
    The Walking Dead
    Breaking Bad
    The Game of Thrones
    Revolution
    Supernatural
    Once Upon a Time
    Sleepy Hollow
    Dracula
    Alphas
    Scrubs
    Greek
    Gossip Girl
    Teen Wolf
    Arrow
    Switched at birth
    Awkward
    Modern Family
    Guys with kids
    Twisted
    Shameless (USA)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:38 ]


    16 - 09 - '17

    Felidae schreef:
    Hahaha xD ik keek heel snel en ik dacht dat er "Seks gezocht" stond xD
    Nee, ik kijk bijna nooit series


    Ok, ik ging mijn titel al checken toen ik je reactie zag, haha


    16 - 09 - '17

    Greek!!
    Echt een geweldige serie, gaat over fraternity's en sorority's in college in Amerika. (de studentenhuizen dus zeg maar)


    As travars

    Cenation schreef:
    (...)

    Ok, ik ging mijn titel al checken toen ik je reactie zag, haha


    Ja sorry, ik heb teveel Minions filmpjes gekeken waardoor ik de slappe lach heb xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gossip Girl,
    Teen Wolf
    Arrow
    Switched at birth
    Awkward
    Modern Family
    Guys with kids (na 1 seizoen al gecanceld, jammer genoeg).
    Twisted
    Shameless (USA)

    Hopelijk zit er iets bij dat je leuk vindt (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dankje


    16 - 09 - '17

    CASTLE, serieus ga Castle kijken. Een van de beste series die ik ooit heb gezien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lost
    Prison Break
    Entourage
    Community
    How I Met Your Mother
    Dexter
    Breaking Bad
    en Community.


    We need a bigger boat.

    Al bijna mijn favo series zijn al aangeraden, maar ik weet niet of je van politie series/moord series houdt?
    Dan kan je namelijk ook nog The Mentalist, Flikken Maastricht, Bones en Elementary kijken (Trouwens, was Sherlock al aangeraden?). En als je het ietwat tja uhm... gruwelijker/erger wilt hebben kun je altijd nog The Following kijken. Ikzelf vond het leuk, maar mijn zus en moeder vonden het ziek :')
    En een aantal van mijn vriendinnen zijn verslaafd aan Doctor Who... Oh en ik was altijd dol op Charmed, maar dat is fantasie (heksen en demonen en dergelijke), dus dat zal wel niet echt iets voor jou zijn denk.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Doctor Who
    Sherlock
    Merlin
    The Walking Dead
    Once upon a time


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Scrubs, Community, Akward, the walking death.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:36 ]

    Scrubs gaat over een arts ( John Dorian of "J.D." ) die gevolgd wordt vanaf het begin tot aan het einde van zijn tijd in het "Sacred Heart" ziekenhuis. Het zwaartepunt van de serie ligt vooral op persoonlijke relaties, hoe mensen dingen mee maken en hoe ze worden opgelost. Het gaat niet zo zeer om het opensnijden of beter maken van patienten (hoewel het er natuurlijk wel in voorkomt). Tegenover het regelmatig gebruik van humor staan dramatische scènes, die vaak gaan over de harde realiteit van het werk als dokter.

    Even een snelle Wikipedia quote:

    In tegenstelling tot de meeste sitcoms is er bij Scrubs geen lachband op de achtergrond te horen. Veel van de afleveringen eindigen met een montage van beelden op muziek, terwijl J.D. in de voice over de verschillende verhaallijnen thematisch aan elkaar linkt. Hoewel in veel van de verhaallijnen medische zaken een rol spelen zijn de thema's die vaak voorkomen veel algemener zoals vriendschap, liefde en opgroeien.


    Ik vond (en vind) het een van de beste series die gemaakt is en ik jank nog steeds om zielige stukjes. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 14:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook op zoek naar series. Mijn topics dus.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Luminis schreef:
    Al bijna mijn favo series zijn al aangeraden, maar ik weet niet of je van politie series/moord series houdt?
    Dan kan je namelijk ook nog The Mentalist, Flikken Maastricht, Bones en Elementary kijken (Trouwens, was Sherlock al aangeraden?). En als je het ietwat tja uhm... gruwelijker/erger wilt hebben kun je altijd nog The Following kijken. Ikzelf vond het leuk, maar mijn zus en moeder vonden het ziek :')
    En een aantal van mijn vriendinnen zijn verslaafd aan Doctor Who... Oh en ik was altijd dol op Charmed, maar dat is fantasie (heksen en demonen en dergelijke), dus dat zal wel niet echt iets voor jou zijn denk.


    Bwa, CSI kijk ik wel is, maar voor de rest bekijk ik zo'n series ook niet echt ;s
    Toch bedankt


    16 - 09 - '17

    Junns schreef:
    CASTLE, serieus ga Castle kijken. Een van de beste series die ik ooit heb gezien.


    Die serie vind ik niet zo leuk, mijn moeder kijkt meestal ook


    16 - 09 - '17