• (*&$@(*^&!!
    Ik ben echt zó boos.. Had ik pas geleden net een leuk Bjorn Borg shirt gevonden en laat dat aan me BF zien, dan spreek ik haar 2 weken later op msn en heeft ze een nieuw BB shirt.. je raad het al: Hetzelfde shirt als ik had laten zien! Zij zeiken dat ze er niks van weet enzo en dat haarmoeder het gekocht had, wat ik dus niet geloof.. Echt shit: Ze gaat het morgen dragen en als ik zo'n shirt nou koop vinden de kinder uit me klas me een na aper.. Sorry porry voor dit gezeik maar ik ben er zo fucking boos over

    Nu is mijn vraag:
    Weet iemand een site voor andere leuke BB shirts?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nope, weet geen site :') ik hoef geen BB x3
    Aber; dat is idd stom.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik weet geen site Sorry..

    ik weet ook geen site, heb niks met BB xD

    .. mensen waarom gaan we zeiken omdat iemand anders hetzelfde heeft als jij? Er zijn wel ergere dingen in de wereld. En als het echt zo erg is dan draag je 'm toch lekker niet? Wat een gezeik zeg.


    Life is hard and then we die

    Het is je beste vriendin :s
    Wrm zou het niet kunnen dat maar mama dat gekocht heeft ofzo ?

    Het is je beste vriendin :s
    Wrm zou het niet kunnen dat maar mama dat gekocht heeft ofzo ?


    Omdat ze samen in de stad waren.. Dan is het wel heel raar dat je moeder je dingen koopt zonder te passen en desnoods kun je dingen terugbrengen of wat? ö


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    .. mensen waarom gaan we zeiken omdat iemand anders hetzelfde heeft als jij? Er zijn wel ergere dingen in de wereld. En als het echt zo erg is dan draag je 'm toch lekker niet? Wat een gezeik zeg.


    Omdat ik net heel boos was en nu inzie dat dit topic nutteloos is.. maar ik zoek een goede BB site als je op google zoekt krijg je alleen maar tweedehands dingentjes en ik moet natuurlijk echt hebben -Heb 4 neppe BB's-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Omdat ze samen in de stad waren.. Dan is het wel heel raar dat je moeder je dingen koopt zonder te passen en desnoods kun je dingen terugbrengen of wat? ö


    Mishcien kent haar moeder haar maat , of T-shirts passen vaak wel. Je kan het toch vragen waarom ze het deed.

    (...)

    Mishcien kent haar moeder haar maat , of T-shirts passen vaak wel. Je kan het toch vragen waarom ze het deed.



    Kan.. Maar je bent in de stad, dan ben je toch samen, of kun je dat tshirtje altijd terugbrengen? Ze is pas 11 dan ga je niet alleen de stad in..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!