• Hi there,
    Ik ben van plan een tekentablet te kopen, maar ik zou niet weten van welk merk of de prijs. Meestal zijn de duurste de beste, maar ik denk niet dat mijn ouders €200 gaan willen betalen.
    Iemand die hier wat meer over weet?


    kindness is never a burden.

    Hmm. Ik doe zelf grafisch vormgeving en een aantal uit m'n klas gebruiken er ook een. Die van Bamboo blijken toch wel echt heel goed te zijn, die worden namelijk ook bij ons op school aangeraden/verkocht. De prijs valt opzich best mee!


    To infinity and beyond •

    Ik heb een bamboo teken tablet en het is een goed ding. Dus de bamboo merk is tot nu toe de beste.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 9:19 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ja. Bamboo je hebt al een tekentablet rond 60 euro. Ik heb net een grotere A4 formaat, bevalt me zeer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik had op Tumblr iemand gezien met een Genius tablet en die zijn ook een stuk goedkoper dan een Bamboo, maar blijkbaar heeft de meerderheid er dan toch een van Bamboo.

    @Deilia, @LyraPhoenix: welke hebben jullie dan? Een Pen & Touch?


    kindness is never a burden.

    Inferno schreef:
    Ik had op Tumblr iemand gezien met een Genius tablet en die zijn ook een stuk goedkoper dan een Bamboo, maar blijkbaar heeft de meerderheid er dan toch een van Bamboo.

    @Deilia, @LyraPhoenix: welke hebben jullie dan? Een Pen & Touch?


    Yes maar ik gebruik je touch functie eigenlijk nooit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Yes maar ik gebruik je touch functie eigenlijk nooit.


    Oké, dank je. (:


    kindness is never a burden.

    Ik heb WAcom bamboo pen & touch


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb er ook ook een van Bamboo, die is wel goed. Alhoewel ik 'm eigenlijk vrijwel nooit gebruik omdat ik meer van traditioneel tekenen hou (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    Ik heb er ook ook een van Bamboo, die is wel goed. Alhoewel ik 'm eigenlijk vrijwel nooit gebruik omdat ik meer van traditioneel tekenen hou (:


    Dat herken ik heel erg, maar bij mij is het dat ik niet de juiste programma ervoor heb.


    Vampire + Servant = Servamp

    Iedereen begint met een Bamboo van rond de 60/90 euro.
    Ik heb er ook een voor mijn opleiding.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, ik heb zo'n Bamboo ding van 350 op 't moment. Is 't goed waard hoor. Waarom betaal je niet mee?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vorarephilia schreef:
    Oh, ik heb zo'n Bamboo ding van 350 op 't moment. Is 't goed waard hoor. Waarom betaal je niet mee?


    Oh, ik ga wel meebetalen hoor, maar niet voor een van meer dan €100. (:


    kindness is never a burden.

    Inferno schreef:
    (...)

    Oh, ik ga wel meebetalen hoor, maar niet voor een van meer dan €100. (:

    Voor een eerste tablet om mee te oriënteren en zo zou ik een Wacom Volito 2 halen. Die zijn leuk en niet al te moeilijk. En niet al te duur. Als je budget best laag is is dat een topding haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vorarephilia schreef:
    (...)
    Voor een eerste tablet om mee te oriënteren en zo zou ik een Wacom Volito 2 halen. Die zijn leuk en niet al te moeilijk. En niet al te duur. Als je budget best laag is is dat een topding haha.


    Oké, bedankt! (:


    kindness is never a burden.

    Trust daar heb ik er eentje van. Erg goed

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 18:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.