• Ik heb vorige week voor de 2e keer gaatjes laten schieten - eerste keer waren ze namelijk dichtgegroeid. En de vrouw die de gaatjes deed schieten, deed het oorbelletje in mijn linkeroor te strak. Het slotje - de achterkant zit helemaal tegen mijn oor aan en doet ook verschrikkelijk veel pijn als ik er aan wil draaien. Ik ben terug geweest maar ze zegt dat het vanzelf wel goed komt.
    Aangezien ik er echt heel veel last van heb, vraag ik mij af of ik het slotje zelf wat losser kan maken zodat het wat meer losser is bij mijn oor.
    Is dit een slim idee, of vertel ik nu complete onzin.

    Alvast bedankt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dat kan gewoon hoor, zolang je hem er maar niet helemaal uit haalt.


    26 - 02 - '16

    Je kan het perfect zelf doen hoor. (:
    Je moet alleen een beetje uitkijken dat je jezelf geen pijn doet want het moet nog wel genezen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Troll schreef:
    Dat kan gewoon hoor, zolang je hem er maar niet helemaal uit haalt.


    Ik ben nogal een aansteller haha. Ik ben bang voor pijn, omdat ik eerder in mijn linkeroor een infectie had gekregen door oorbellen. Nu ben ik bang dat ik dat weer krijg haha. :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    En gewoon schoonhouden met sterilon wil ook wel helpen. Het bijt als een gek, maar het houdt je oorgaatje schoon.


    26 - 02 - '16

    Je moet ze ook niet laten schieten, dat mag niet eens. Je kraakbeen kan ervan scheuren, het moet gepiercet worden. (volgens mij was het nu ook zo met oorlellen) Anyway, sterilon werkt helemaal niet zo goed als ze zeggen, dat kan je beter de prullenbak in gooien en betadine kopen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:20 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou je handen eerst gewoon goed schoonmaken met sterilon en hem dan heel voorzichtig iets groter zetten. Dat zou gewoon moeten kunnen en heb je ook geen/een kleinere kans op infecties

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Troll schreef:
    En gewoon schoonhouden met sterilon wil ook wel helpen. Het bijt als een gek, maar het houdt je oorgaatje schoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed schoonhouden en hem na een paar dagen iets losser maken. Ik heb dat zelf ook gehad en ik durfde hem toen niet losser te maken. Bij mij kwam er toen een infectie omdat de sterilon er niet bij kon.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dat had ik toen aan de rechterkant, ik heb gewoon even doorgezet en dat ding zelf wat losser getrokken.
    Ik heb geen infecties ofzo gehad, en dat terwijl ik er geen sterilon of iets dergelijks op heb gedaan. :]


    El Diablo.

    Er zijn vast wel wat tips die hierboven staan vermeld die helpen.
    Ik heb geen gaatjes, dus ik kan helaas niet helpen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cas schreef:
    Je moet ze ook niet laten schieten, dat mag niet eens. Je kraakbeen kan ervan scheuren, het moet gepiercet worden. (volgens mij was het nu ook zo met oorlellen) Anyway, sterilon werkt helemaal niet zo goed als ze zeggen, dat kan je beter de prullenbak in gooien en betadine kopen.

    Dit vind ik heel raar, want in oorlel zit geen kraakbeen en mijn vriendin heeft een jaar geleden ook nog haar gaatjes laten schieten.

    OT: Ik herken het, maar ik zou het een beetje losser maken, maar wel je handen eerst goed schoonmaken!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik probeerde van de week ook weer oorbellen in te doen, mijn zus moest bij m'n rechter hoor even een stukje doorprikken. ^^
    Maar volgens mij kun je gewoon het slotje wat losser doen, ik zou juist veel draaien en veel ontsmettingstroep erbij gieten.


    ©1998