• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Ensiferum[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Sykes Vengeance - 3000 q]Ensiferum[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.


    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik - het spijt me,' begon Li na een tijdje, mik denk dat ik nu wel kan slapen.' Met zijn hand tastte hij naar het apparaatje tussen zijn lakens om zijn bed te laten zakken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Maar jij was toch bij hem?' vroeg Megan verward. 'Jij was net bij hem!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik heb het niet gevraagd, hij was moe.' Noha was een beetje geschrokken van haar felheid. 'Jij was bij hem toen hij wegviel. Wat gebeurde er?'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:08 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet niet. Hij werd ineens niet goed, begon helemaal te schokken. Het was heel eng,' zei Megan huiverend. 'Maar hij heeft verder niets gezegd? Hoe ging het met hem, kon je dat niet zien?'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:10 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik weet het niet. Hij was heel moe,' herhaalde Noha. 'Hij wilde niet echt praten en daarna ging hij slapen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O. Sorry dat ik zo raar reageerde net. Dat had ik niet mogen doen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Epialthes had daar niets aan toe te voegen. Hij hield van patat, maar hoefde het niet de godganse dag te eten.

    -

    Moon knikte begrijpend. ‘Welterusten, Li. Ik hoop dat je je weer een stukje beter voelt als je weer wakker wordt.’
    Het kostte moeite om hem geen kus te geven of zijn hand vast te pakken, maar ze slaagde er uiteindelijk in haar blik van hem los te scheuren en de kamer te verlaten.

    -

    Met trillende benen bereikte Adrienne de grond. Ze was blij dat ook Quinn veilig op de grond geraakte en zag dat een van de jongens toen ook met zijn afdaling begon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toen Brian veilig beneden was klom ook Ardaneus uit het raam.
    'Tot zo,' zei hij tegen Sykes, waarna hij naar beneden klom, maar halverwege ging ineens het raam dicht en viel hij hard met zijn rug op de grond.

    Li glimlachte naar haar, voor zover hij dat nog op kon brengen en zou graag zijn hand hebben opgestoken. Het was licht in de kamer, maar dat vond hij eigenlijk wel prettig en hij hoopte dat het ook licht zou zijn als hij weer wakker werd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Weet je iets met Noha


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes haastte zich naar het raam toe. Inmiddels was hij de enige die nog in de kamer stond, samen met twee onbekende jongemannen. Ardaneus had echter een kreet geslaakt en het zou niet lang duren voordat er mensen gealarmeerd werden. Waarschijnlijk zouden ze de anderen verraden als ze hier bleven staan. Hij wisselde een haast machteloze blik met de jongens, wier vriendinnen al beneden waren. Hij hoorde echter voetstappen en gebaarde naar de kast, waarin ze zich konden verstoppen.


    -

    Met grote ogen keek Adrienne naar boven, waar ze een paar seconden lang nog een schim van Hermes kon ontwaren. Toen verdween hij.
    Een jongen met rood haar keek over zijn schouder. ‘Vlug, wegwezen.’
    Adrienne staarde hem met grote ogen aan. ‘Wat?’ vroeg ze met een trillende onderlip. ‘Wil je vertrekken zonder de anderen?’
    Hij keek haar indringend aan. ‘Ardaneus’ roep heeft ons al verraden. Als ze een beetje verstandig zijn, verstoppen ze zich. Net als wij.’ Hij duwde haar naar de struiken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ardaneus stond met moeite op. Ook hij verstopte zich in de struiken, Quinn meetrekkend.

    -

    Hermes trok de kastdeur open en glipte er vlug in.

    'Het geeft niet,' zei Noha oprecht. 'Gaat het wel goed met je? Ben je ervan geschrokken?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Natuurlijk ben ik geschrokken, het zag er hartstikke eng uit,' zei Megan. 'Ik maak me zorgen om hem, ik weet alleen niet of hij me wel wil zien.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hermes!' grilde Quinn toen iemand haar aan haar mouw meetrok en ze even later ine en stuk werd geduwd.

    ~ ~

    Zoë weigerde dat afzichtelijke mens het gevoel te geven dat ze gewonnen had. Ze kwam met trillende benen overeind en deed geen poging om het bloed van haar mond te vegen. In haar cel staarde ze woest door het raampje, tot de gleuf werd dichtgeschoven en ze zich langs de muur omlaag liet glijden. Die martelingen kon ze aan. Jaren achtereen mediteren met alleen Li naast zich had ze ook weten te doorstaan. Die perioden van rust die hij telkens inlaste, waren ongetwijfeld een manier om haar aan de zogenaamde goede kant te houden, maar niet lang daarna besloot ze zich onder de mensen te wagen en zich uit te geven voor een derde jaars Griffoendor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes