• -

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:46 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    lijkt mij wel leuk (: en ik heb helaas geen suggesties


    You can't not look cool with a crossbow.

    Lijkt me leuk - maar weet niet of ik eraan mee zou doen. Ik heb trouwens ook geen suggesties dus aan mij heb je niet zoveel.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 15:52 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hahah maakt niet uit hoor. Je hoeft geen suggesties te hebben. (: Ik ben al blij als mensen hierop reageren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb geen suggesties qua verhaallijn, maar wel qua hoe je schrijft. Ik schrijf ook niet perfect, alleen er vallen wat dingen op in de tekst die je hebt geschreven.


    Physics is awesome

    Inderdaad, ik schrijf ook niet perfect, maar het gaat even om mijn idee niet om mijn schrijfkunst. Misschien wil je alleen maar behulpzaam zijn, maar reageer dan op mijn idee en niet op mijn schrijven.


    One Who Travels A Higher Path.

    XSoulmatesX schreef:
    Inderdaad, ik schrijf ook niet perfect, maar het gaat even om mijn idee niet om mijn schrijfkunst. Misschien wil je alleen maar behulpzaam zijn, maar reageer dan op mijn idee en niet op mijn schrijven.


    Ik wilde ook alleen maar behulpzaam zijn.

    Misschien is het handig om een trainer of trainster bij de kinderen te laten in het reservaat om hen te helpen om beter om te gaan met het besturen van hun element? Hebben de vijf kinderen van ieder element een eigen stuk in het reservaat of juist niet?


    Physics is awesome

    Mmhhh... Ja dat is wel een goed idee. Mijn idee was eerder dat ze op hun eigen houtje moesten uitvogelen en op zichzelf moesten oefenen. Maar jouw idee is ook niet verkeerd. (: En ja, als je op die link had gedrukt had je die plaatje hoe de reservaat eruit zag gezien, maar maakt niet uit. Ja, ze hebben ieder een eigen stuk grond om te oefenen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Doet me ergens eigenlijk een beetje denken aan Avatar. Of W.I.T.C.H., als je dat kent. Alleen niet dat van dat reservaat en van elk element vijf :')

    Maar in ieder geval, ik hou wel van elementenverhalen. Alhoewel ik niet echt veel lees op Q.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    Doet me ergens eigenlijk een beetje denken aan Avatar. Of W.I.T.C.H., als je dat kent. Alleen niet dat van dat reservaat en van elk element vijf :')

    Maar in ieder geval, ik hou wel van elementenverhalen. Alhoewel ik niet echt veel lees op Q.


    Misschien begrijp ik je verkeerd.. :') Maar het is geen verhaal, het is een rollenspel waar je aan mee kan doen. (: Als je dat bedoelt, sorry.


    One Who Travels A Higher Path.

    XSoulmatesX schreef:
    (...)

    Misschien begrijp ik je verkeerd.. :') Maar het is geen verhaal, het is een rollenspel waar je aan mee kan doen. (: Als je dat bedoelt, sorry.


    Oh, sorry, ik heb gewoon eventjes je idee doorgelezen haha. Maar goed, ik doe ook geen RPG, dus tsja :') Ik heb daar niet echt verstand van, maar ik denk dat het dan wel leuk is (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Wat een super leuk idee!!!! En ik vind dat het gewoon goed geschreven is. Ik houd er niet van als mensen te 'perfect' Nederlands proberen te schrijven. + er zitten geen storende fouten in jouw schrijfwijze, ik vind het juist fijn lezen!

    Anyways, een top idee!!:Y)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Oh, sorry, ik heb gewoon eventjes je idee doorgelezen haha. Maar goed, ik doe ook geen RPG, dus tsja :') Ik heb daar niet echt verstand van, maar ik denk dat het dan wel leuk is (:


    Hahahaa, maakt niet uit joh! (:

    @Wanky: Aaah dankje! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Elementrpg's hebben altijd wel mijn interesse. Maar misschien om wat extra rollen te creëren is het inderdaad een goed idee om een soort trainers erbij te maken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Slotje op aanvraag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.