• Sinds zo'n drie weken is het uit na een intense relatie te hebben gehad van 11 maanden. Hij heeft het uitgemaakt. de reden? Door mijn problemen zag ik zijn problemen niet meer waarvan ik heel veel spijt heb. Hij kon me niet meer geven wat hij me wilde geven. Sindsdien hebben we ook geen contact meer. Helaas zitten we op dezelfde school en hebben we dezelfde vrienden. Op het moment hang ik bij een groepje dat eigenlijk slechte invloed op me heeft. Van de hele situatie ben ik emotioneel kapot van. Nog steeds ben ik er van overtuigd dat hij de ware voor me is. Ik heb me compleet aan hem blootgelegd. Heel veel vrienden van me zeggen " Move on" maar eerlijk gezegd wil ik er niks van weten. Hij heeft een complete spoor in mijn leven achtergelaten en daarbij ook in mijn hart. Op het moment is veel afhankelijk van hoe de nacht is gegaan en me verder op de dag voel. Gisteravond heb ik hem van mijn facebook verwijderd en uit mijn whatsapp. Ik vind het heel moeilijk om aan te zien als hij online is en ik weet dat ik niet tegen hem kan praten omdat hij gevraagd heeft om hem ruimte te geven.

    Soms vraag ik me echt af waar ik de drijfveer vanaf haal om door te gaan aangezien ik merk dat ik depressief word en soms opsta met suïcudale ideeën. Ik denk dat mijn hoop of wanhoop dat het ooit weer goedkomt de reden ervan is. Ik weet het is een beetje een chaos wat hier staan. Je bent vrij om dingen te vragen, geen probleem.

    In ieder geval bedank ik je voor de moeite dat je het gelezen heb (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sterkte!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.