• het gaat over ines haar ouders zijn gescheiden ze woont met haar ma in engeland en heeft daar heel veel vriende ze heeft alles wa ze wil en ze is dolgelukkig me 6 van haar beste vriende heeft ze een bandje alleen voor de fus verder heft ze 2 stiefbroers ma wie zijn haar stiefbroers ze heeft ze enkel gesproke via msn en wat als alles in haar leve ongelukkig verandert gaat zij nog gelukkig zijn

    rollen:
    bf(giaataar in de band): jolyFUCKER
    bf2(ook gitaar): CupXxCake
    bf3(speeld ook gitaar): Nickaaii
    bf4(basgitaar): TOMSDICK
    bf5(ook bas): CuteMONSTER
    bf6(drum): ElkeGEILKIND
    meisje dat populair wil word:
    meisje dat word gepest: LienBbii
    bf bill: OneKiss
    bf tom; Flo
    verassing: NoBullshit
    (th komt erin dus sommig bf krijge mis iets me 1 van de jongens)
    eve wa l moe wete k kon t daarnet ni doen k moest weg
    naam:
    bijnaam:
    karakter:
    wrm wil kje die rol:
    bijzonderheden:
    tekstje:
    foto:


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Een bf dat gitaar of bas gitaar speelt
    Naam: Nickita
    foto:
    http://i284.photobucket.com/albums/ll40/Oliiiviia144/emo-girl-red.jpg
    Textje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en zit samen met mijn bf in een band
    Ik ben de Gitariste en speel al 10 jaar gitaar en ben dat nog steets niet zat xD
    Teksten schrijven is iets wat ik ook graag doe en ik sta altijd voor mijn vrienden klaar en laat ze dan ook niet vallen
    shoppen is niet echt iets wat ik graag doe ofzo maar als er wel iemand wil dat ik mee ga doe ik dat wel voor de gezzeligheid
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en Lolly`s en lol trappen met mijn vrienden doen ik alleen meer door en door ik kan daarom soms ook best snel melig worden
    maar als ik zenuwachtig ben voor iets dan ben ik best klunzin maar daar kan ik ook niks aan doe toch dat zijn de zenuwen gewoon maar ja
    Ik kan ook ver legen worden maar dat komt dan meestel door complimentjes dan weet ik niet wat ik daar mee moet doen en dan word ik verlegen
    Maar ik ga nu ben me plectrum kwijt dus ga hem ff zoeken bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    Ik wil bf4(basgitaar)

    naam: Charissa

    bijnaam: Char.

    karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief

    wrm wil kje die rol: Hij lijkt me coel.

    bijzonderheden: Is trots op wie ze is.

    tekstje: Hoi ik ben Charissa, Ik leef al zestien jaar op deze wereld. Ik ben mezelf en ben er fucking trots op. Ik ben lief en aardig van karakter, met een egokantje. Als je iets zegt wat me niet aanstaat kan je wel iets terug verwachten, wnt ik denk bij niets na. Ik h-ben het typpe hard to get en kan vrij bitchy zijn. Ik bn vaak hypractief, meestal als ik veel gedronken heb. Ik moet ervan door nu.<33

    foto: http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png


    *He's the one.

    bf bill:

    Naam: Britt


    We'll never be as young as we are tonight

    bf 1
    naam:joly
    bijnaam:jolyFUCKER


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ike wil graag
    bf2..

    name; kimberley


    A Noble was Born in Chaos

    foto:in mijn fb
    tekstje
    hi peepz
    ik ben duss joly
    dat mens dat lang geleden op dezze aarde is gezet
    en dat toen op quizlet wou
    en zo ook op quizlet is gekomen meisje dat van quizzen houd en de jouwe goed vind
    nouja ik heb liefde voor vrienden en niet voor bitchy's ik moet vaak shoppen anders ik dood gaan
    en dat ik niet willen
    dit mensje is oook wel bitchy als lief
    en vrienden kunnen huilen en lachen bij haar en praten doen ze ook en in de klas is het dolle pret verder als je iets wil weten vraag maar dat mag altijd
    BAAI<33


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    BF 3 [gitaar :)]

    Naam: Momo


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    mag ik aub vragen de info nu wel in te vulen nu hij er staat k moest ineens naar t ziekenhuis naam men bompa(men pa zen pa)


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Bf Tom
    naam: Rachel
    bijnaam: Flo
    karakter: Lief,gek,koppig,eigenwil,zorgzaam
    wrm wil kje die rol: Omdat iedereen die andere rollen wil
    bijzonderheden:
    tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    foto: http://farm3.static.flickr.com/2362/2428534426_6b7bdd3ba0_o.jpg


    Music is the new sex

    verassing
    naam: Ashley

    bijnaam: Ash

    karakter: Lief,kan bitchie doen,Koppig,grappig

    wrm wil kje die rol: omdt ie nog vrij is xD

    bijzonderheden: heeft haar eigen styl xD

    tekstje: hAaii pOepurds,Ash sgryft,ik ben 17 en ben mezelf(dhu),hOud van shoppen,vertrouwd niet vlug iemand(en de rest kies je maar zelf zusjj (H))

    foto: kzal em sturen xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    bf6 (drum)

    naam: Elke

    bijnaam: Poep.

    karakter: lief, aardig en jaloers.

    wrm wil kje die rol:Omdat ik zelf ook drum.

    bijzonderheden: piercing(foto) en tattoo op rechterpols Mom.

    tekstje: Hai Ik ben Elke, ik ben zestien jaar oud en ik doe aan drummen. Ik ben een vrij lief persoontje behalve als je iets doet wat em niet aan staat. Ik kan vrij kattig ijn x'D, je komt er wel achter wat ik daarmee bedoel. Ik heb een hekel aan Huppels, waarom weet ik niet echt, vind ze gwn fake. Ik ben vrij snel jaloers, maar er zal altijd wel een rede zijn. Ik heb een tattoe op mijn rechterpols die heel veel voor mij betekent er staat Mom op dat is omdat mijn moeder 5jaar geleden gestorven si en ik altijd aan haar denk. Ik moet nu door gaan . Bubai.

    foto:http://farm3.static.flickr.com/2085/2279541175_137a315693.jpg


    Al good things come to an end.

    daknje voor de rol zeg ej me wnr deel één er is.


    *He's the one.

    graag gedaan ma k moe er og 2 vinde en dan kan k pas beginne he


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Mensen reageer even pleasee.


    *He's the one.

    oke heeft iedereen hier een rol die er al staat


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow