• Nouja... alweer een topic van mij maar ik ben niet helemaal volledig geweest in mij verhaal...

    Topic een

    Topic twee

    In die week waar mijn ex naar Rome is geweest voor een studiereis voor school kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik wou wachten totdat hij uit Rome kwam en dit persoonlijk bespreken. Hiertoe heb ik nooit de kans gehad om het hem te vertellen. De dokter heeft bevestigt dat ik zwanger was maar dat het is afgekomen ( dus heel grof gezegd dood is). Ik had de Morning after pill genomen en in combinatie met stress.
    Ik heb het eergister en vandaag opgebiecht aan vrienden en nu aan jullie...

    Opzich kan ik er wel mee omgaan maar soms denk ik echt van wat heb ik gedaan? En heb ik er ontzettend spijt van...

    Maar ik vraag me dus af of ik het dus moet vertellen aan hem of niet?

    Aan de ene kant denk ik van ja omdat het ten slotte ook zijn kind was maar aan de andere kant denk ik gezien de situatie beter zo is...

    En sorry... Om jullie alweer met mijn problemen op te zadelen...

    update: this al uit mijn zijn 'vriendin'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:19 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou het niet vertellen.

    Ten eerste is het uit tussen jullie.
    Ten tweede 'was' het niet echt een kindje, aangezien het is weggegaan door mede de morning after pil, wat betekent dat het nog niet ouders was dan like – drie dagen, iets in die richting.

    – Oh, en ten derde: hij heeft een andere vriendin nu, dus volgens mij staat zijn hoofd er niet echt na om jou nu te gaan helpen met problemen. Ik weet dat dat misschien hard klinkt, maar dat is niet leuk voor hem – en al helemaal niet voor zijn nieuwe vriendin.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:12 ]


    NeverIand schreef:
    Ik zou het niet vertellen.

    Ten eerste is het uit tussen jullie.
    Ten tweede 'was' het niet echt een kindje, aangezien het is weggegaan door mede de morning after pil, wat betekent dat het nog niet ouders was dan like – drie dagen, iets in die richting.

    – Oh, en ten derde: hij heeft een andere vriendin nu, dus volgens mij staat zijn hoofd er niet echt na om jou nu te gaan helpen met problemen. Ik weet dat dat misschien hard klinkt, maar dat is niet leuk voor hem – en al helemaal niet voor zijn nieuwe vriendin.



    tja dat met zijn relatie is al uit...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    tja dat met zijn relatie is al uit...


    Dan blijf ik bij m'n tweede andere standpunten en zou ik het niet vertellen.

    Het was immers nog geen kindje, in mijn ogen.
    De morning after pil betekent dat het hoogstens drie dagen 'geleefd' kan hebben.


    Niet vertellen. Serieus, hoe lang is dat al geleden? En het lijkt nu of je alleen maar aandacht wilt als je het vertelt. Just saying.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NeverIand schreef:
    (...)

    Dan blijf ik bij m'n tweede andere standpunten en zou ik het niet vertellen.

    Het was immers nog geen kindje, in mijn ogen.
    De morning after pil betekent dat het hoogstens drie dagen 'geleefd' kan hebben.


    ik heb echt geen idee hoelang ik zwanger ben geweest. en op het moment dat ik de morning after pill had genomen was nogal suiciadal en heb toen ook andere pillen gehad, de doktor zei die pillen in combinatie met stress en de morning after komt het sowieso af...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De morning after pil werkt maar 3 dagen nadat 'het' gebeurd is, dus je bent niet langer zwanger geweest dan hoogstens die 3 dagen.


    220912 schreef:
    Niet vertellen. Serieus, hoe lang is dat al geleden? En het lijkt nu of je alleen maar aandacht wilt als je het vertelt. Just saying.


    I know maar aan de andere kant denk ik dat hij wel het recht heeft om te weten...
    En sowieso, ik heb laatst soort van ruzie met hem gehad en toen was ik heel kwaad en toen heb ik laten vallen dat er iets is waarvan hij nog niks weet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    nerveus schreef:
    Persoonlijk zou ik het niet vertellen. Je bent niet meer zwanger en het is heel rot dat je je kindje hebt verloren, maar het is beter zo. Ik zou hem niet onnodig opzoeken. Ik kan me voorstellen dat je het zwaar hebt, maar je moet bij andere mensen steun zoeken, niet bij hem. Dan kan hij zich gedwongen voelen om jou te steunen of hij denkt misschien dat je liegt om zijn aandacht te krijgen, dat zou ik niet doen. Daarmee, hij is uit je leven en jullie hebben niets meer met elkaar te maken. Zoek steun bij je vrienden, je ouders, maar ga niet naar hem toe.

    Heel veel sterkte de komende tijd. (flower)

    perfect verwoord dit. Ik ben er nogal van overtuigd, dat hoe dan ook hij zal reageren, het weinig zal toevoegen aan jouw leven.


    effort never betrays you

    LoveLost schreef:
    (...)

    I know maar aan de andere kant denk ik dat hij wel het recht heeft om te weten...
    En sowieso, ik heb laatst soort van ruzie met hem gehad en toen was ik heel kwaad en toen heb ik laten vallen dat er iets is waarvan hij nog niks weet...


    Hij had het recht het te weten, zodat jullie samen konden beslissen wat er ging gebeuren.
    Jij wist niet dat je zwanger was – hebt de morning after pill genomen omdat julie het dus onveilig hebben gedaan,
    niemand wist dat jij op dat moment zwanger was.
    Het is nu eenmaal gebeurd, en ik zou hem er niet mee lastig vallen, zo trek je hem alleen maar weer terug in je leven en het is niet voor niets uit tussen jullie.


    Medische gaten in je verhaal meid- zwangerschap opmerken kan niet als je de morning after heb gepakt. Die je 3 dagen na bevruchting zou nemen. Dus ondertussen een maand of twee terug.
    ik zou het niet zeggen, want het lijkt enorm op aandachtstrekkerij, gaat enkel meer problemen bezorgen en eerlijk gezegd, met die gaten in je verhaal... Geloof ik nauwelijks dat je echt zwanger was. En al zeker dat een dokter kan bevestigen dat het dood is, als je die morning after al gepakt had.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Medische gaten in je verhaal meid- zwangerschap opmerken kan niet als je de morning after heb gepakt. Die je 3 dagen na bevruchting zou nemen. Dus ondertussen een maand of twee terug.
    ik zou het niet zeggen, want het lijkt enorm op aandachtstrekkerij, gaat enkel meer problemen bezorgen en eerlijk gezegd, met die gaten in je verhaal... Geloof ik nauwelijks dat je echt zwanger was. En al zeker dat een dokter kan bevestigen dat het dood is, als je die morning after al gepakt had.


    Okey, dan nogmaals het verhaal, hij zat een week in rome toen ik erachter kwam dat ik niet ongesteld werd, ik had een raar vermoeden en het de morning after gehaalt en een goedkope zwangerschapstest. Maar ik wou dit met hem persoonlijk overhebben, totdat ut uitging, twee drie dagen erop had ik heb compleet met alles gehad en had een zelfmoordpoging gedaan, ik heb geen idee meer wat voor pillen ik heb gepakt (en eerlijk gezegd wil ik er ookniet meer aan denken die gedachtes). De volgende morgen zag ik wel dat dat ik de morning after hebgepakt. Ik heb daarop een afspraak gemaakt bij de dokter en het verhaal uitgelegd. Hij zei van (nu hoop ik dat ik me niet vergis met de hormonen) dat progesteron was aangetoond dat aangeeft dat mijncyclus op gang komt weer.
    En dat in combinatie met stress en die pillen vrij effectief is, om het beschaafder te zeggen.

    Geloof me echt, ik vraag niet om aandacht of wat dan ook en ik denk dat je niet goed gelezen heb maar dit is twee drie weken geleden gebeurt. Als ik de morning after nu had gepakt dan het geen zin, dat weet ik.
    Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aah, meid toch. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt nu, maar op de lange termijn zul je zien dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Een kind krijgen op zo'n jonge leeftijd is gewoon hartstikke zwaar en je vergooid je "jeugd" er in principe mee, vooral als het niet gepland was. Veel sterkte!


    ars moriendi

    Maar, een morning after pil werkt niet veel langer dan 48 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, dus wat je zegt klopt niet helemaal ...


    NeverIand schreef:
    Maar, een morning after pil werkt niet veel langer dan 48 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, dus wat je zegt klopt niet helemaal ...


    Ik had het gewoon gekocht, ik wist wel dat het niet zou werken maar ik denk dat ik gewoon dacht van in case that...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."