• Als alles van jou kant moet komen :c
    Ik heb een hele goede vriendin en we hebben veel lol, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat alles van mijn kant moet komen.
    We zouden vorige week zondag eigenlijk gaan afspreken maar ik had helemaal niks meer van haar gehoord. Ze heeft zelfs geen berichtje gestuurd. Na twee dagen heb ik haar een berichtje gestuurd en haar antwoord was; Oh ja, ik was bij mijn vader. Dus toen heb ik gezegd dat het niet uit maakte. Toen stuurde ze dat ze eigenlijk dacht dat ik boos zou zijn. Ook lekker om te horen.
    Een week later heb ik weer gevraagd of ze kon afspreken, ze stuurde na 3 dagen een bericht; Oh sorry, nee. (cat)
    Maar niet alleen met real life vrienden heb ik dit gevoel, ik begin het ook op Q te krijgen. (noem geen naam) als ik zelf niks stuur zal hij/zij ook nooit iets sturen. We praten dus alleen maar als ik iets naar hem/haar stuur. Dit geeft me echt een rot gevoel, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik herken het gevoel helaas :c


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik herken het gevoel helaas :c


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet eigenlijk niet wat je het beste kunt doen hieraan, omdat ik dit zelf ook heb. Sorry, ik hoop dat andere users beter advies kunnen geven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb je het al met hun bepraat? Ik denk dat je dat namelijk het beste kunt doen. Misschien is het helemaal niet hun bedoeling om niet tegen je te praten namelijk. Ik zou ze erop aanspreken en kijken of het te veranderen valt. En als ze er niets aan willen doen dan denk ik niet dat het echte vrienden zijn, sorry.

    Succes. ;)

    (en ja, ik was over Q én real life aan het praten, vandaar de meervoudsvorm :p Ik was te lui om het apart te benoemen, hahaha)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stiekem vraag ik me af wie op Q je bedoelt.

    N'ahw, Nori toch. Ik ken dat gevoel maar al te goed en het is vreselijk kut. Als je wilt, mag je me altijd een PB'tje sturen!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gibbs schreef:
    Heb je het al met hun bepraat? Ik denk dat je dat namelijk het beste kunt doen. Misschien is het helemaal niet hun bedoeling om niet tegen je te praten namelijk. Ik zou ze erop aanspreken en kijken of het te veranderen valt. En als ze er niets aan willen doen dan denk ik niet dat het echte vrienden zijn, sorry.

    Succes. ;)

    (en ja, ik was over Q én real life aan het praten, vandaar de meervoudsvorm :p Ik was te lui om het apart te benoemen, hahaha)


    Hm, misschien kan ik dit het beste doen.. Ik ben eerlijk gezegd bang dat ik diegene hiermee kwets D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    RapunzeI schreef:
    Ik herken het gevoel helaas :c


    That is a perfect copy of reality.

    Vuelie schreef:
    Stiekem vraag ik me af wie op Q je bedoelt.

    N'ahw, Nori toch. Ik ken dat gevoel maar al te goed en het is vreselijk kut. Als je wilt, mag je me altijd een PB'tje sturen!


    Thank You


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Misschien toch maar tegen die vriendin zeggen of op zijn minst eerlijk daarin zijn. Ik snap je gevoel zeker - maar misschien doet die vriendin er wel wat aan als ze weet dat jij het niet leuk vindt om steeds als eerste een berichtje te sturen en zo kan zij er ook wat aan doen en zo krijg jij een beter gevoel (:

    Was al gezegd, sorry (flower)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:08 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    RapunzeI schreef:
    Ik herken het gevoel helaas :c


    The universal language of art.

    Combattant schreef:
    (...)

    Hm, misschien kan ik dit het beste doen.. Ik ben eerlijk gezegd bang dat ik diegene hiermee kwets D:


    Waarom zou je die ermee kwetsen dan? Het is voor jou een probleem, en problemen hoor je met elkaar te kunnen bepraten. En als je het op ene normale manier brengt, dan zou het goed op te lossen moeten zijn. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedankt allemaal :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zeker even aangegeven. Daar kwets je niemand mee. In tegendeel, je geeft haar de kans je argument uit te leggen of te weerleggen. Onuitgesproken problemen en zorgen zijn killing bij elke relatie, of dat nu gaat om een vriendschap of liefdesrelatie. Succes! x


    ars moriendi

    RapunzeI schreef:
    Ik herken het gevoel helaas :c