• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Occult | Adelyn Raven Cavett
          • Cashby | Miles North

    • Chip | Samantha Lockwood
          • Leshley | Scarlett Bennett
          •

    • Chiroptera | Bryan Steines
          • NCIS | Angela Myra Night.
          • Jul | Taylor Thomassen.

    • Cashby | Timo Jefferson
          • Morticia | Aeryn Lenore
          • Lizor | Quinn Tereza Cole.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer word er hier weer geschreven? Misschien moet je een nieuw rollentopic openen, Maia? Dat je dan nieuwe spelers krijgt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh. I don't know.
    Morgen post ik sowieso, maar hm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het eigenlijk meer over degenen waarmee ik rpg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guys.. Sorry, Ik ga stoppen met deze RPG. Ik vind het zeker een hele leuke RPG met allemaal gezellige mensen en daarom vind ik het ook erg jammer dat ik moet stoppen maar ik heb gewoon echt geen tijd om iets te schrijven (heel soms in het weekend). Ik zou graag door gaan maar dat is natuurlijk ook niet leuk voor jullie :[


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jul schreef:
    Guys.. Sorry, Ik ga stoppen met deze RPG. Ik vind het zeker een hele leuke RPG met allemaal gezellige mensen en daarom vind ik het ook erg jammer dat ik moet stoppen maar ik heb gewoon echt geen tijd om iets te schrijven (heel soms in het weekend). Ik zou graag door gaan maar dat is natuurlijk ook niet leuk voor jullie :[

    Oké, het is begrijpelijk dat je dan niets kunt schrijven, omdat je het te druk hebt, maar het is natuurlijk wel jammer dat je hiermee stopt. Dan is jouw personage weg en wordt het RP waarschijnlijk al helemaal dood. Hier kan je ook niets aan doen, echter alsnog jammer. Ik weet dat ik nog moet reageren, maar dat zal ik morgen doen, heel wellicht alsnog vanavond.
    Ik wens je eigenlijk wel veel geluk met de drukte e.d. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jul schreef:
    Guys.. Sorry, Ik ga stoppen met deze RPG. Ik vind het zeker een hele leuke RPG met allemaal gezellige mensen en daarom vind ik het ook erg jammer dat ik moet stoppen maar ik heb gewoon echt geen tijd om iets te schrijven (heel soms in het weekend). Ik zou graag door gaan maar dat is natuurlijk ook niet leuk voor jullie :[

    Nooooooo! Don't leave me alone D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ cruella & Chiroptera,
    sorry.. :[
    Ik vind het ook heel erg jammer en voel me ook wel een beetje schuldig..
    Ik heb er een tijdje over na gedacht (ik heb het al zeker 4 weken te druk xd) maar ik vind het niet eerlijk tegenover jullie. Ik moet iedereen hier dan telkens laten wachten en mijn posts zijn dan ook nog een crapy..


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Het is niet anders, te druk is te druk. Ik zal je er asap uithalen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Don't mind. Ik snap 't wel. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks! Ik wil wel een waardige dood hoor! :]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jul schreef:
    Thanks! Ik wil wel een waardige dood hoor! :]

    Door wie? Hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Door wie? Hehe.


    hahaha, dat moeten jullie weten! ik wil best nog wel een stukje schrijven om taylor de dood in te jagen hoor ;p


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jul schreef:
    (...)
    hahaha, dat moeten jullie weten! ik wil best nog wel een stukje schrijven om taylor de dood in te jagen hoor ;p

    Als je dat wil doen; graag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jul schreef:
    (...)

    hahaha, dat moeten jullie weten! ik wil best nog wel een stukje schrijven om taylor de dood in te jagen hoor ;p


    NOOO!!! Why?!!! TAYLOR!!!!!

    Ughe, ughe.

    Maar ik hield zo van jouw posten...): - Stiekem ook van Taylor, maar dat laten we nu achterwege.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heartstring schreef:
    (...)

    NOOO!!! Why?!!! TAYLOR!!!!!

    Ughe, ughe.

    Maar ik hield zo van jouw posten...): - Stiekem ook van Taylor, maar dat laten we nu achterwege.:')


    aaahw :[
    (nu twijfel ik stiekem heel erg door jullie lieve reacties ;o)


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.