• Ik zoek iemand die een cover voor mij wilt maken.

    De titel is 'Wish You Were Here'

    Klik
    Die of Die
    Klik
    Deze of Deze

    Ik hoop dat dit genoeg is en verder laat ik jullie fantasie lekker de vrije loop.

    Ik heb ook nog andere foto's, maar die zijn zwart-wit. Ik weet niet of jullie daar veel aan hebben.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:07 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik snap echt niet hoe jullie het allemaal zo voor elkaar krijgen x'D
    Ik heb nog enorm veel moeite met het samenvoegen van foto's in GIMP en ik snap er amper wat van maar als ik dan zie wat jullie allemaal voor elkaar krijgen :o
    Echt niet normaal x'd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Ik snap echt niet hoe jullie het allemaal zo voor elkaar krijgen x'D
    Ik heb nog enorm veel moeite met het samenvoegen van foto's in GIMP en ik snap er amper wat van maar als ik dan zie wat jullie allemaal voor elkaar krijgen :o
    Echt niet normaal x'd


    Ik doe een opleiding grafisch vormgeving :') Dus is vanzelfsprekend om photoshop te gebruiken haha.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Ik doe een opleiding grafisch vormgeving :') Dus is vanzelfsprekend om photoshop te gebruiken haha.

    Saaaame. Hoewel ik nu de andere richting op zit van videobewerking. Maar gebruik nog steeds photoshop. :Y)

    Wil ik ook x'D
    Maar goed, ik blijf wel gewoon dingetjes proberen tot ik er echt alles van snap :')


    Little do you know


    Nou ja :/


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    LakeTown schreef:
    Heb eventjes wat geprobeerd, bio was saai. Kijk maar wat je ervan vind ^^ Ik kan eventueel nog wat veranderen als je wilt!



    Ik heb er nog 2 gevonden, ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Klik
    Klik


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oh brother, dit kan nog eens moeilijk worden....

    Ik heb het eerst wel gekund, maar ik heb geen idee meer hoe ik het gedaan heb dus moet denk ik maar een weer gaan spelen met photofiltre.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Ik heb er nog 2 gevonden, ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Klik
    Klik


    Ik ben zelf niet zo tevreden, ik vind hem een beetje leeg. Maar ik zal hem toch even online zetten, misschien vind het wel goed zo ^^ Ik kan ev. het lettertype veranderen en/of zwartwit maken.



    Ik zie net dat ze van die bubbeltjes in haar mond heeft :') Ik zal het straks veranderen, 'k ga nu even eten :Y)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 21:12 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik ben zelf niet zo tevreden, ik vind hem een beetje leeg. Maar ik zal hem toch even online zetten, misschien vind het wel goed zo ^^ Ik kan ev. het lettertype veranderen en/of zwartwit maken.



    Ik zie net dat ze van die bubbeltjes in haar mond heeft :') Ik zal het straks veranderen, 'k ga nu even eten :Y)


    Ik vind m wel mooi, het hoeft voor mij ook niet te druk.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik probeer het straks nog eens (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Die micro daar bovenaan staat er omdat ik vergeten was een lijntje weg te doen en dat de enige oplossing was. Ik vond het ook wel passen bij D (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wish You Were Here

    Ik ben eraan begonnen, bedankt voor de covers!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb er ook een gemaakt want ik verveelde me.. :)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Tadaa! Hij is lelijk maar nou en xd
    Omg, hij is wel erg klein... Bij mijn foto's staat hij groter!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 21:35 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.