• Hi Q,
    Ik wilde zonet een story melden omdat de schrijfster een regel overtreedt in haar story (het gebroken hartje mag niet in topic titels en titels van andere creaties, reacties en in forumsignatures, zij deed het in haar titel). Dus ik klik op 'Meld deze story' en de pagina waarin je een creatie kan melden, staat er dus gewoon. Het balkje onderaan waar je een reden in moet typen, staat er ook. Maar het probleem nu is, is dat als ik erop klik om iets te typen, ik weer terugga naar de story. Hij verwijst gewoon door naar de story.
    Ik heb het bij een paar andere stories geprobeerd, bij de andere stories lukt het gewoon wel. Alleen gewoon niet bij deze.

    Iemand een idee waar het aan ligt? Als het moet, stuur ik ook de link van de story.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat had ik ook een keer, maar dan bij een topic. Geen idee hoe dat komt, eigenlijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Waarom mag dat niet dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat komt doordat die instelling ontregelt wordt door dat gebroken hartje in de titel. In dat geval denk ik dat je beter een moderator kan PB'en over de overtreding.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    H00K schreef:
    Waarom mag dat niet dan?

    Codes
    Welke codes niet toegestaan zijn;
    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje ‘

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    H00K schreef:
    Waarom mag dat niet dan?

    Omdat het in de huisregel staat :Y)

    Codes
    Welke codes niet toegestaan zijn;
    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje ‘

    Maar wat Lotta dus zegt ^^ Omdat de instelling intregelt wordt.

    @Emma, ik heb het even snel bij allerlei creaties geprobeerd en ik heb er geen last van. Maar kan zijn dat het idd bij een paar creaties niet werkt.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:07 ]


    -

    StyIez schreef:
    (...)
    Maar wat Lotta dus zegt ^^ Omdat de instelling intregelt wordt.

    @Emma, ik heb het even snel bij allerlei creaties geprobeerd en ik heb er geen last van. Maar kan zijn dat het idd bij een paar creaties niet werkt.


    Ooit gelezen die huisregels maar niet onthouden. Kan daar niets aan gedaan worden dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Ooit gelezen die huisregels maar niet onthouden. Kan daar niets aan gedaan worden dan?

    Hahhaha. Tegenwoordig weet ik zo ongeveer de huisregels uit mijn hoofd. Dat krijg je als je telkens ziet hoe de mods waarschuwen wat wel en niet mag. Lekker handig (: Uhm, ik betwijfel het. Als het kon, heeft Rutger er vast iets aangedaan zodat het wel kon en mocht.


    -

    H00K schreef:
    (...)

    Ooit gelezen die huisregels maar niet onthouden. Kan daar niets aan gedaan worden dan?

    Neen, dat kan niet. Dat is omdat een site uit HTML-codes, die beginnen met <code> en eindigen met >, bestaat. Als je Sorry voor de vage uitleg. (':

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Neen, dat kan niet. Dat is omdat een site uit HTML-codes, die beginnen met <code> en eindigen met >, bestaat. Als je Sorry voor de vage uitleg. (':


    Uhm, nu heb je juist dat getypt. :')
    Maar goed, het ligt dus aan het gebroken hartje zelf. Oké, ik zal een moderator PB'en. Thanks voor het helpen everyone.

    Hier mag een slotje op :3


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Uhm, nu heb je juist dat getypt. :')
    Maar goed, het ligt dus aan het gebroken hartje zelf. Oké, ik zal een moderator PB'en. Thanks voor het helpen everyone.

    Hier mag een slotje op :3

    Ja, maar naar mijn weten mag het gebroken hartje wel gewoon in forumposts. HTML-codes mogen volgens mij niet, dus heb ik er omheen gedaan. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Ja, maar naar mijn weten mag het gebroken hartje wel gewoon in forumposts. HTML-codes mogen volgens mij niet, dus heb ik er -- omheen gedaan. ;3


    Wel in forumposts? Ik heb ooit gehoord dat dat niet mocht. Achja.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Je kan ook gewoon de user attenderen op zijn of haar fout, dat word door users zelf meer gewaardeerd lijkt mij zo dan een waarschuwing ontvangen via een moderator.


    You were born original, don't die as a copy.

    Slotje op aanvraag.


    Let the Night embrace you

    SPECS schreef:
    Je kan ook gewoon de user attenderen op zijn of haar fout, dat word door users zelf meer gewaardeerd lijkt mij zo dan een waarschuwing ontvangen via een moderator.

    Dat hebben we liever niet, omdat er al meerdere gevallen zijn geweest waarin een user op deze manier ruzie heeft gekregen. Tevens is het ook verboden om je als moderator op te stellen. Dat is misschien niet je bedoeling, maar kan wel zo overkomen en dan ben je net zo goed zelf in de fout..


    Let the Night embrace you