• Ja, want over een week heb ik mijn selectiedag voor de Hoge Hotelschool waar ik héél graag heen wil :Y)
    Het duurt de hele dag en ik word op van alles getest en alles is in het Engels, dus ik begin best wel de kriebels te voelen.
    Ik krijg namelijk ook drie interviews, hoezee, maar volgens mij is dat net zoals sollicitatiegesprekken.

    Iemand nog tips? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Precies. Alhoewel bij de loting ook naar je eindexamencijfers gekeken werd.


    maar dat vind ik vrij slecht, want daarna worden random mensen gekozen. De één met een 7 kan veel geschikter of gemotiveerder zijn dan iemand met een 9.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    maar dat vind ik vrij slecht, want daarna worden random mensen gekozen. De één met een 7 kan veel geschikter of gemotiveerder zijn dan iemand met een 9.


    Ik weet het, maar nu heeft iedere universiteit zijn eigen soort decentrale selectie.
    En geloof me, ik ben nu al zenuwachtig ervoor. Maar als jij echt gemotiveerd bent en dat ook uitstraalt, kunnen ze je moeilijk afwijzen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar nu heeft iedere universiteit zijn eigen soort decentrale selectie.
    En geloof me, ik ben nu al zenuwachtig ervoor. Maar als jij echt gemotiveerd bent en dat ook uitstraalt, kunnen ze je moeilijk afwijzen.


    Haha, kan ik best geloven. Klinkt misschien dom, maar ze hebben van die natuurlijke pilletjes van A. Vogel (had ik genomen voor mijn rij-examen :'D) en ik was super relaxed en heb echt genoten, zelfs toen ze me bijna drie kwartier rond lieten rijden.
    En nouja, 25 tot 30% wordt toegelaten, als je dan bedenkt dat er meer dan 800 man komt is dat best wel shocking.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha, kan ik best geloven. Klinkt misschien dom, maar ze hebben van die natuurlijke pilletjes van A. Vogel (had ik genomen voor mijn rij-examen :'D) en ik was super relaxed en heb echt genoten, zelfs toen ze me bijna drie kwartier rond lieten rijden.
    En nouja, 25 tot 30% wordt toegelaten, als je dan bedenkt dat er meer dan 800 man komt is dat best wel shocking.


    Jaaa, dat is bij geneeskunde ook, als het al niet meer is. Op de UVA hoorde ik laatst, zijn er zo'n 1500 aanmeldingen voor ongeveer 400 plaatsen. In Nijmegen is dat gelukkig wat minder, ik denk zo'n 900/300, maar dat is alsnog veel.

    Komt wel goed. (flower)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1500 aanmeldingen, halleluja, maar die universiteiten hebben vaak wel meer plek :p

    En ik lasnet dat 17 niet altijd te jong is, dus we zullen zien. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik extreem jong overkom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Och jezus, ik kreeg gisteren een mailtje met het schema van zaterdag en er staat ineens in dat ik een English test van 50 minuten krijg!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.