• [center]Ik heb geen idee waar dit thuishoort dus sorry daarvoor

    Ik ga zaterdag een proefles kung fu doen. Nu wilde ik vragen: Zijn er mensen die kun-fu doen hier op quizlet; en zo ja, wat houd dat dan ongeveer in?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 17:38 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ah waaauw, dat is supergaaf! ;D
    Maar nee, ik heb het zelf nog nooit gedaan, helaas.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ah waaauw, dat is supergaaf! ;D
    Maar nee, ik heb het zelf nog nooit gedaan, helaas.


    Geeft niet, bedankt voor je reactie, ik vind t' zelf ook heel cool:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik heb het gedaan 2 jaar gedaan toen ik 13/14 was en oh god, wat was dat saai. Nooit meer weer.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het gedaan 2 jaar gedaan toen ik 13/14 was en oh god, wat was dat saai. Nooit meer weer.


    Okay, dat kan, ik hoop dat ik t' wel leuk vind, maar ik kijk eerst wel of die proefles bevalt.
    Wel bedankt voor je reactie:)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Dat klinkt wel echt superleuk! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Ikzelf heb er geen ervaring mee.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Veel plezier! c;


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Ah waaauw, dat is supergaaf! ;D
    Maar nee, ik heb het zelf nog nooit gedaan, helaas.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I'm so jealous. ;o
    Lijkt me echt supervet om het te doen, heb het alleen nog nooit gedaan. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nope. Wel andere vechtsporten maar Kung-Fu heb ik overgeslagen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kung-fu was heel leuk, heb alleen wel een beetje spierpijn;)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ja mijn broertje deed het maar ik heb het altijd al willen doen. Lijkt me heel leuk.
    Ik heb wel Jujitsu, Judo, Karate en Taekwondo gedaan en ik vond het allemaal heel leuk.
    Maar ik heb een beetje obsessie met dat soort sporten.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik wilde er als kind op, dus toen ben ik bij een les gaan kijken en toen ik zag wat je allemaal moest kunnen en doen, ben ik maar afgehaakt, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zou ook nog wel is op een vechtsport willen, maar eerst is zien wat nou precies het verschil is tussen al die vechtsporten en welke me dan het leukst lijkt.