• Ik vind het een leuke serie, alleen zoek/wacht ik op de aflevering uit Season 3 episode 2. Het staat er wel op, maar telkens is er zo'n kut summary die je moet invullen.
    Op primewhire en watchseries.lt staan geen links. Die episode zou eigenlijk vandaag komen en ik zou het vandaag kunnen kijken, want vorige week kon dat wel, op de dag kijken wanneer het uitkwam. Nu blijkt het niet het geval te zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Weet iemand waar ik toch de episode kan kijken zonder die crap summary? Als je het weet plaats dan een link, want wil graag die episode bekijken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sorry, het lijkt erop dat je zal moeten wachten. Zowel op deze website en deze staat de tweede aflevering er nog niet op.


    -

    Ik hoop zo dat dan later op de dag de links komen, want kon gisteren wel beauty and the beast kijken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ze komen heus wel hoor ^^ Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten als ik pretty little liars, grey's anatomy en glee wou kijken.


    -

    Oke, zou je op je woord geloven. Ik kan niet wachten op de volgende eipsode van pll of glee.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Oke, zou je op je woord geloven. Ik kan niet wachten op de volgende eipsode van pll of glee.

    Hahaha. Goede keuze :Y) Oef, wachtijd bij tv series is gewoon erg lang zeg. Gelukkig komt PLL al morgen (en overmorgen voor mij) op de buis.


    -

    Nice zeg. Ik vraag me af wie -A is, al heb ik een vermoeden dat het Ezra is of Shana -A is.
    Hou jij de seies bij die je hebt gekeken? Ik wel op de site MijnSeries.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Deze misschien? Bij het eerste filmpje moet je een captcha invullen en bij de tweede kun je hem gewoon kijken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschiem op cucirca.com
    Ik weet het niet aangezien ik heel dat geding waar je het over heb niet ken maar hier kun je series vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KLIK HIER! ik kijk 'm momenteel daar. Episode 2 staat nu aan. :Y)
    Zelf vind ik de link daar van vodlocker het beste. ;)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 9:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    KLIK HIER! ik kijk 'm momenteel daar. Episode 2 staat nu aan. :Y)
    Zelf vind ik de link daar van vodlocker het beste. ;)


    Haha. Ja, daar kijk ik hem ook.
    Toen je het topic opende, was de aflevering nog niet eens op tv geweest. Die komt pas om 2 uur 's nachts onze tijd uit. Inmiddels kan je hem wel kijken ook op een tablet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes