• heey.
    Ik zoek leuke story's maar het zou wel fijn zijn als het story's zijn waar ik nog niet te veel hoef bij te lezen.
    Ik hou van One Direction, maar de laatste tijd ben ik een beetje opzoek naar venieuwing voor mezelf. dus andere genre's zijn ook welkom. Maar het liefste geen andere fanfiction! Bedankt!
    En als je tijd hebt zou je dan ook hier een kijkje bij willen nemen? Ik heb hem net online gezet, en hoop dat er mensen zijn die het willen lezen! Er staat al een stukje klaar om geactiveerd te worden! ;)

    xx
    [url=http://www.quizlet.nl/stories/132682/de-kans-op-een-nieuw-begin/
    ]De kans op een nieuw begin.[/url]

    Als de vader van de 15 jarige Maria op zakenreis moet voor ongeveer een jaar lang, word ze bij haar oud oom ondergebracht aan de andere kant van het land. Maria heeft altijd in de stad gewoon, en is gewent aan echte luxe. Haar moeder is vroeg overleden bij een paarden ongeluk, en daarom was er verder niemand die voor haar kon zorgen.
    Iets waar ze niet helemaal helder bij na had gedacht, en dus wat met een grote klap aankwam was dat haar oud oom Ruben beheerder was van manege De Paardenvallei.


    Geschreven door: JustForFun1D.
    Begint: 02-02-2014.
    Eindigt:
    Geen 16+.
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Niet perse een paarden story, maar ze komen er wel veel in voor.
    Ik ben dyslectisch dus als er fouten in zitten die ik niet heb opgemerkt spijt het me.
    Ik schrijf wanneer ik zin/tijd/inspiratie heb, want ik wil niets aan deze story afraffelen omdat ik zo nodig elke dag een stukje moet activeren.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Lees je ook verhalen met onbekende personen?


    26 - 02 - '16



    "You're in the arms of an angel.."
    "I know you can hear me somewhere."
    "Never understood you'll be here, here with me."
    "It will be okay, but when?"


    In the arms of the angel
    Fly away from here
    From this dark cold hotel room
    And the endlessness that you fear
    You are pulled from the wreckage
    Of your silent reverie
    You're in the arms of the angel
    May you find some comfort here




    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Niall Horan
    • Alleen op Quizlet!
    • One Direction bestaat niet
    • © Truster



    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Neem anders een kijkje op mijn profiel, zo heb je een overzicht van al mijn stories.
    Ik denk dat mijn One Direction story en mijn Onbekende personen story je het hardst zullen interesseren.
    Mijn profiel... Klik


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 700 en 1500 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Searching for Paradise

    [center]"It's not worth anything,
    More than this at all
    I'll live as I choose,
    Or I will not live at all"

    The Cranberries



    Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.


    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.






    Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
    Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
    logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
    door Theatre. • De wereld komt ook voor in een
    lopende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
    je bij mij terecht. • Eventuele 16+ wordt aangege-
    ven. • Start: 29-1-2014. • Eind: //-/-////

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 10:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?




    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.

    Er zijn nog maar 6 hoofdstukken dus je moet niet heel veel bijlezen :)
    Het is geen fanfiction.
    Hopelijk vind je het leuk!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 13:34 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 14:07 ]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    He says I'm his girlfriend || Liam Payne

    Door verschillende omstandigheden schijnt de hele wereld te denken dat Casy Liam zijn vriendin heeft. Om moeilijkheden te voorkomen, sluit ze een contract met hem af dat ze haar drie weken durende vakantie in Londen ook werkelijk zijn vriendin zal spelen. Ze moet hem hem naar formele en informele gelegenheden: Casy weet niet wat haar overkomt!
    Langzaam maar zeker begint Casy gevoelens voor Liam te ontwikkelen, maar zijn zijn woorden wel gemeend? En wie is die man die haar haar blijft achtervolgen?


    Het verhaal is afgelopen en ik ben inmiddels begonnen met deel twee! De eerste hoofdstukken zijn 1000 woorden, de volgende hoofdstukken ongeveer 500.

    Ik weet niet of je van The Vampire Diaries houdt, maar aangezien je graag vernieuwing zocht... :Y)


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Revenge || Harry Edward Styles


    If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.




    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2
    *Trailer











    Daphne is een doodnormaal meisje, tot ze ontdekt dat haar ouders niet haar echte ouders zijn.
    Vanaf dat moment begint een grote zoektocht. Wie zijn haar echte ouders?
    En wie is zij zelf?



    “Say it, reader.
    Say the word 'quest' out loud.
    It is an extraordinary word, isn't it?
    So small and yet so full of wonder,
    so full of hope.”


    † † †


    "The quest for certainty blocks the search for meaning.
    Uncertainty is the very condition to impel man
    to unfold his powers."


    † † †


    "The great quest of life
    has always been
    to discover truth."


    † † †


    “I guess that’s just part of loving people:
    You have to give things up.
    Sometimes you even have to give them up.”


    †Onbekende personen
    †Begint: 11/02/2014
    †Eindigt: ???
    †Minstens 1 hoofdstuk
    per week
    †Soundtrack


    “To live will be an awfully big adventure.”




    'If I was not myself,
    and you where someone else,
    I'd say so much to you ,
    and I would tell the truth.'





    Never trust a pretty girl


    *Divergent fanfic
    *No Tris
    *Stil need alot of charakters so please check my topics
    *Starts when I have all my charakters
    *Regelmatig geschreven



    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman



    Aanvragen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kledingstijl:
    Naam bandlid:
    16+:
    Situatie:
    Extra opmerking:

    Ik schrijf NIET in het engels. Ik kan niet zo goed 16+ schrijven maar ik ga het toch proberen en hopelijk waarderen jullie het.
    GEEN situatie, GEEN One Shot.


    Klik


    I painted it black, i know that you don't like normal things.