• Hii, ik had even een heel kort vraagje.

    Bij mij werkt Whatsapp niet meer, hoe zit dat bij jullie?
    Ligt het echt aan mijn telefoon/internet of is er gewoon een storing?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 22:08 ]

    Aahhh, verklaart veel


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik had Google geraadpleegd en heb hem verwijderd om opnieuw te installeren... En nu lukt dat niet. Dom dom dom


    Miep

    Oh lol, dan ligt het dus toch niet aan mijn WiFi. :')


    :)

    Mag wel vakur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De vikingen hadden voor vandaag het einde van de wereld voorspeld (Ragnarok). Maar ik denk niet dat ze dit hadden bedoeld :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    De vikingen hadden voor vandaag het einde van de wereld voorspeld (Ragnarok). Maar ik denk niet dat ze dit hadden bedoeld :Y)


    Hahaha, ik heb vrijdag nog een spreekbeurt gehoord over het Valhalla en het Ragnarok.


    26 - 02 - '16

    Haha, ik vind jullie erg zielig dat jullie er zo afhankelijk van zijn.


    Your make-up is terrible

    Lissandra schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb vrijdag nog een spreekbeurt gehoord over het Valhalla en het Ragnarok.
    Toen ik de shizzel las over whatsapp, kon ik niet anders denken dan dit :P gehehe.
    Thor verstoord het netwerk waarschijnlijk, dus het zou niet lang moeten duren :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik besefte ook pas net dat ik mijn telefoon al de hele dag niet meer gehoord had, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg. Vind het wel rustig (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Ik besefte ook pas net dat ik mijn telefoon al de hele dag niet meer gehoord had, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg. Vind het wel rustig (:


    Yu-up. Nu heb ik geen last meer van een zeker persoon die mij al een tijdje stalkt op whatsapp. Lang leve de storing! ;D


    26 - 02 - '16

    ik kwam erachter doen ik ff een foto wilde sturen naar een vriendin xD achja..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kwam erachter door de vele berichten op Facebook en dat er een sneu persoon op Facebook zat die zelfs bang was dat Whatsapp was gestopt. Whahaha


    26 - 02 - '16

    Ik ook door fb. (cat) Ik gebruik het zo weinig.


    Your make-up is terrible

    Lissandra schreef:
    (...)

    Yu-up. Nu heb ik geen last meer van een zeker persoon die mij al een tijdje stalkt op whatsapp. Lang leve de storing! ;D

    Er bestaat een blokkeer functie (cat). Het is inderdaad geen handig moment. Zeker niet al na de reacties van toen facebook het heeft overgenomen en iedereen al overstapt naar Telegram.
    Ik hoorde trouwens dat daar ook storing is, omdat iedereen opeens massaal daar op gaat. Lekker geregeld dit. -.-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geen idee eigenlijk check het nooit en zit er nooit op. Had al wel wat dingen gehoord inderdaad.