• I love you.
    You're the reason that I'm happy.
    You're the reason for the love songs that I make.
    You always make my day.
    But there is one problem.
    You don't feel the same way.
    You think that I'm weird.
    You don't care about the way I feel.
    And that's the thing that broke my heart.




    Ik verveeelde mij gisteren, dus hier mijn gedicht :)

    Reacties zijn welkom :)


    HIer is de link:[url] http://www.quizlet.nl/poems/24886/i-love-you/[/url]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 18:14 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    .. You're


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Your moet You're zijn inderdaad.
    Als ik mijn eerlijke mening moet geven, dan moet ik zeggen dat ik het gedicht een beetje standaard vind. Dit soort tekst vind je in heel veel muziek terug.

    En please, schrijf de I voortaan met een hoofdletter. Dat is standaard in het Engels. Verder ben ik het eens met Elvenking.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Deilia schreef:
    .. You're


    Thanks, ik weet nooit wanneer ik de welke moet gebruiken : /


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Elvenking schreef:
    Your moet You're zijn inderdaad.
    Als ik mijn eerlijke mening moet geven, dan moet ik zeggen dat ik het gedicht een beetje standaard vind. Dit soort tekst vind je in heel veel muziek terug.


    Het mag mss standaard zijn, maar in mijn geval klopt het wel, maar ik weet dat het wel waar is....


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    YOLOBIRDxx schreef:
    (...)

    Thanks, ik weet nooit wanneer ik de welke moet gebruiken : /

    Your = jouw, you're = you are = jij bent (;

    En om eerlijk te zijn denk ik dat je je gedichten misschien beter in het Nederlands schrijft. Ik zeg niet dat ik het een slecht gedicht vind, maar je woordenschat is volgens mij niet uitgebreid genoeg om mooie, vlotte zinnen te maken. Je zinnen zijn een beetje eentonig. Niet slecht bedoeld, natuurlijk, het is gewoon als feedback. (:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 18:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Your = jouw, you're = you are = jij bent (;

    En om eerlijk te zijn denk ik dat je je gedichten misschien beter in het Nederlands schrijft. Ik zeg niet dat ik het een slecht gedicht vind, maar je woordenschat is volgens mij niet uitgebreid genoeg om mooie, vlotte zinnen te maken. Je zinnen zijn een beetje eentonig. Niet slecht bedoeld, natuurlijk, het is gewoon als feedback. (:


    Thanks :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Verwachtte ik een hele liefdesverklaring voor me. Ik vind het wel een lief gedicht. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gwidzo schreef:
    Verwachtte ik een hele liefdesverklaring voor me. Ik vind het wel een lief gedicht. (:


    haha :)
    Nee het is sad : $
    En thanks :)
    Toch iemand met echte positieve comment ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Gwidzo schreef:
    Verwachtte ik een hele liefdesverklaring voor me. Ik vind het wel een lief gedicht. (:


    Ik hou van je. Ik hou van je ogen wanneer je zegt dat je me niet kent. Ik hou van je lippen als ze schreeuwen in de achtervolging. Ik hou van je handen me tegen houden als we zoenen. Je bent mijn alles.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'