• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Autumn Sophia Miller / 6th year / Gryffindor.

    Bij het woord 'vakantie' voelde ze meteen een brok in haar keel opkomen.
    'Goed,' zei ze zacht, terwijl ze haar gezicht afwendde. Ze hield er niet van om zich zwak op te stellen, maar het was een gevoelig onderwerp. Ze hoopte vurig dat haar Oma snel beter zou worden, al was de kans erg klein. De kans was groot dat ze al gauw hoorde dat ze was overleden. Vanavond zou ze haar een brief gaan schrijven. Zachtjes pakte ze Lizzy uit haar zak. Het ratje piepte protesterend waardoor ze haar grinnikend terug stopte.

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff - auditions for seeker

    Een traan rolde mijn wang af. Ik wouw net nogmaals tegen het muur slaan, maar plotseling voelde ik de handen van Campbell op mijn schouders, tot hij me gevangen nam in een knuffel. Volledig door de war, liet ik de gang van Campbell gaan toen hij mijn hoofs tussen zijn handen nam. Een grote flam barste los in mijn maag toen hij begon te praten.
     ‘Ik laat je niet alleen; ik ben er voor je.’ zijn handen gleden naar die van mij en pakte die strak beet vast.
    'Camp, wat als het mis gaat?' Ik wist dat hij niet zou gaan luisteren, wat ook zo was. Want hij nam me mee naar buiten toe. Campbell is een geweldige vriend, een betere zou ik niet kunnen wensen, maar ik ben bang. Ik ben bang voor mezelf, dat ik hem iets aan doe. Ik ben bang dat mijn nachtmerries wee beginnen, over dat ik van mezelf wegren in de verboden bos. Waar we nu staan. Camp heeft me zojuist naar de verboden bos gebracht.
    ‘Wat er ook gebeurt; alles komt goed.’ zei hij en begon zachtjes te glimlachen. Ik keek angstig toe hoe hij in een hert transformeerde. Ik zuchtte en leunde zwakjes tegen een boom aan.
    'Dit hoef je niet te doen, camp,' fluisterde ik zachtjes. Maar het was al weer te laat, want camp kan niet meer terugpraten. Net toen ik een stap naar de wonderlijke hert zette, deinste ik verschrikt achteruit. Velle maanlicht landde. Ik hees mijn hoofd op, om de maan te kunnen zien. Het was nog niet helemaal vol, ook al begon ik heftig te zweten.
    'Camp, alsjeblieft GA! ik red het wel zelf!' Smeekte ik hopeloos en wierp mezelf naar een willekeurige boom toe.
    [Drama hier :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Holly

    ‘Is er iets wat ik niet weet, Autumn?’ vroeg ik aan haar nadat ze Lizzy; haar rat weer terug stopte. Ik voelde me nu nog erger; straks had zij écht een probleem die ik niet gezien had, doordat ik met mijn hoofd bij een jongen zat die ik toch nooit op die manier zou zien staan.
    'Ik ben er voor je, Autumn. Ook al lijkt het niet zo.' mompelde ik zacht erachter aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley - 6de jaar Groffoendor - beater

    Ik voel me de grootste idioot op de wereld en geloof me, dat doe ik niet snel. Ik ben niet iemand met een laag zelfbeeld, en ik vind ook niet dat het iets is wat je moet hebben. Er is niks mis met een beetje hoog zelfbeeld.
    Maar back to the point: Ik heb net mijn vriendschap met Holly bijna geruïneerd door iets stoms te zeggen.
    ‘Heb je een snoepje ingenomen, Fred. Of waarschuwde je me voor Ginny; omdat jij echter zou kotsen en zij niet.’ Ik snap het niet helemaal dus kijk ik de andere kant op terwijl Holly met Autumn praat. Ik leg mijn hand op haar schouder.
    'Ik voel me nu heel erg stom omdat ik net echt even een beetje raar deed. Maar ik wil niet dat je denkt dat ik je niet aardig vind. Je bent een goede vriendin van me dus ja...' Ik probeer te glimlachen maar dat lukt niet helemaal. Wat is er toch met me aan de hand vandaag? Ik zucht en tik met mijn vingers een ritme op de
    Tafel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nigel Wolpert

    Ik was net het kasteell binnengekomen, en rende meteen naar de Grote Zaal toe. Er waren weer veel rare leraren bij dit jaar, ik was benieuwd wie de vrouw met het smetteloze roze jurkje was. Toen zag ik aan onze tafel Ron Wemel zitten. Ik had mezelf voorgenomen om dit jaar iets minder verlegen te worden. Niet dat ik heel verlegen was, maar toch. Op mijn korte beentjes rende ik naar ze toe. Hij zat met - ook wel - 'De tweeling' - genoemd- En Hermelien Griffel, die regelmatig bij Harry en Ron te zien was. Maar ikj lette niet veel op haar, meer op Harry meestal. Toen ik bij hen aangekomen was schoof ik aan.
    "Vinden jullie het erg als ik hier ga zitten?" Vroeg hij aan hun. Het ware oudere jaars, en nog wel uit Griffoendor! Oudere jaars uit Griffoendor bewonderde hij, dus moest je eerst vragen om bij hen te zitten.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 22:50 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Campbell

    Zijn blik stond nog steeds vol met angst en ik wilde dat ik wat weg kon nemen; wat niet kon. Ik wist niet hoe vreselijk het was om in een weerwolf te veranderen; al die pijn.
    Hij wilde naar mij toe lopen maar toen kwam de maanlicht tevoorschijn en ik wist dat hij nu zou transformeren in waarschijnlijk de slechtste staat ooit omdat hij normaal zijn pillen slikt waardoor hij een rustigere weerwolf is maar ik had het voor mijn beste vriend over.
    ‘Camp, alsjeblieft GA! Ik red het wel zelf!’ het klonk smekend maar ik bleef bewegingloos staan. Het liefst wilde ik me terug transformeren in een mens maar als hij dan in een weerwolf zou transformeren zou ik het niet overleven. In een hert staat zou hij me niet zo gauw wat doen; alsof hij me dan herkende als een soort ‘vriend.’ Of ‘metgezel.’

    Sorry jij moet schrijven dat je transformeert...- kunnen faunaten wel praten als ze in dier vorm zijn? neetoch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Autumn

    Autumn slikte even, terwijl ze Holly's blik ontweek. 'Oma ligt weer in het ziekenhuis,' mompelde ze, waarna ze even in haar ogen wreef.
    'Maar wat scheelt er met jou?' vroeg ze om over het onderwerp te veranderen. Haar probleem viel misschien nog wel te verhelpen.

    Holly

    ‘Mijn oma ligt weer in het ziekenhuis.’ Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. ‘Oh, Sorry Autumn, dat is vreselijk.’ Ik meende die woorden.
    ‘Maar wat scheelt er met jou?’ vroeg ze daarna voordat ik haar kon troosten. Ik wist dat een blos niet meer op mijn gezicht kon verergeren en dat was dan ook goed ook.
    Ik zou zeker zeggen terwijl haar oma op de ziekenhuis ligt een probleem van een simpele liefdesprobleem maken. Het was niet echt een probleem; ik moest gewoon mijn behoeftes indimmen en dan kwam alles goed. Ik wilde wat zeggen maar plotseling voelde Freds hand op mijn schouder en ik werd akelig ervan bewust hoe dicht ik eigenlijk bij hem zat. Terwijl de bank niet helemaal vol was dus er zat ruimte was. Had ik onbewust zo dicht naar hem toe geschoven? Ik draaide mij om en ik voelde zijn adem over mij heen strijken waardoor ik kippenvel kreeg- maar dan op een goede manier.
    'Ik voel me nu heel erg stom omdat ik net echt even een beetje raar deed. Maar ik wil niet dat je denkt dat ik je niet aardig vind. Je bent een goede vriendin van me dus ja...'
    Een akelig gevoel trok door mijn lichaam heen; wist hij dat ik verlieft op hem was; of was hij bang dat ik dingen zou doorpraten?
    ‘Wees niet bang… ik ga je heus niet verraden ofzo nu ik hoofdmonitor ben. Dat heb ik nog nooit gedaan.' Ik toverde een glimlachje op mijn gezicht en ik keek naar Freds vingers die op de tafel een ritme vormde die ondanks alles aangenaam in mijn oren weerklonken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    [face=times]Ginny Wemel – 4e jaar Griffoendor – Chaser
    ‘Hallo Ginny.’ Zei Luna vrolijk zoals altijd. Dat was een van haar favoriete eigenschappen wat ik zo leuk vond aan haar. ‘Mijn vakantie was echt leuk! We zijn op zoek gegaan naar Terzielers en Eenhoorns.’ Ik begreep dat ze met we haar vader en zijzelf bedoelde; door Verzorging van Fabeldieren wist ik dat die twee dieren beide bestonden anders had ik haar niet gelooft. Net zoals haar knarkkloppertjes die niemand kan zien.
    ‘Hoe was jouw vakantie?’
    Ik grijnsde. ‘Nou ja beter dan het vorige aantal jaren. Mijn broers zijn eindelijk achter gekomen dat ik kan zwerkballen waardoor ik dit jaar in het team kom.’
    Eigenlijk vond Harry ook dat ik die positie verdiende; hij had mij zien zwerkballen en ook hem was het opgevallen dat ik het goed kon. Viel het hem maar ook op dat ik van hem hield; na al die jaren. Dat hij me meer vond dan alleen ‘het zusje van de Wemels.’
    Ik had vorig jaar met een jongen genomen om afleiding van Harry te zoeken maar ook dit was mislukt. Als Harry toevallig oogcontact met mij had; dan was ik de hele dag in de wolken. Dan hoorde ik niet eens meer wat hij zei.
    ‘Ik ben benieuwd wie dit jaar onze Verweer voor Zwarte kunsten lerares is.’ zei ik om niet aan Harry te moeten denken- helaas liep hij net voorbij waardoor mijn ogen weer op hem vielen.
    Kon het dan ook nooit over gaan?


    Luna Lovegood

    "Nou ja beter dan het vorige aantal jaren. Mijn broers zijn eindelijk achter gekomen dat ik kan zwerkballen waardoor ik dit jaar in het team kom," Ik knikte, diep nadenkend. Maar toen kwam er de gebruikelijke, dromerige glimlach om mijn mond heen; Ginny kwam altijd zo zelfverzekerd en stoer over, soms kon je niets anders dan te wensen om haar te zijn. Maar aan de andere kant, als je Ginny was, dan zou je ook nooit Terzielers kunnen zien.
    Ik wierp een blik op Ginny.
    "Had je mijn kaarten binnengekregen? Uit het Zwarte Woud in Duitsland." Zei ik, wetend dat ik haar gedachten verstoord had. Met mijn hand sloeg ik om mijn hoofd heen, en toen sloeg ik ook om Ginny's hoofd heen. Alsof er muggen bij ons zaten.
    "Sorry, maar er zaten wat Nurgels bij ons. Hm, ik moet toch even die ketting nakijken."


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Autumn

    Autumn knikte even. 'Ik zal jullie wel even alleen laten,' mompelde ze. Beschaamd over het feit dat ze haar gevoelens bijna de vrije loop had laten gaan. Ze was nou eenmaal niet zo'n prater over dat soort dingen. Traag schuifelde ze weg en ging weer aan de Gryffindor tafel zitten.

    Elvithien schreef:
    Autumn

    Autumn knikte even. 'Ik zal jullie wel even alleen laten,' mompelde ze. Beschaamd over het feit dat ze haar gevoelens bijna de vrije loop had laten gaan. Ze was nou eenmaal niet zo'n prater over dat soort dingen. Traag schuifelde ze weg en ging weer aan de Gryffindor tafel zitten.


    Ahw' why Autumn :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [@Leora: Weet Luna het van Ginny en Harry, of moet ze dat nog vertellen(Of niet.)
    En Silvanaa: Luna mag in het 4e jaar.]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    [@Leora: Weet Luna het van Ginny en Harry, of moet ze dat nog vertellen(Of niet.)
    En Silvanaa: Luna mag in het 4e jaar.]


    Ik denk dat de hele school ; de hele wereld dat Ginny Harry leuk vind x')
    Maar je mag zelf weten; kies maar wat je leuker vind :D Ik ga reageren hoor uno momento!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    Wat ik ook zij, Campbell bleef maar staan. Beter gezegd, een hert. Het maanlicht werd alsmaar feller en feller, en landde op de plek waar ik stond.
    ‘Camp-‘ ik begon te stotteren.
    Een hoge gepiep, een soort gesuis van bijen drong mijn oren binnen. Een vreselijke pijn in mijn onderbuik, een afschuwelijke hoofdpijn, het felle licht voor mijn ogen die alsmaar feller en feller werden, tot ik volledig blind was. Ik laat mezelf op mijn knieën vallen en drukte mijn armen nog strakker om mijn middel heen, alsof ik moest overgeven, en begon te kreunen en schreeuwen van pijn. Ik heb dit nog nooit zo afschuwelijk meegemaakt. Mijn gezicht voelde zo kwetsbaar aan, alsof iemand me herhaaldelijk een stomp in mijn gezicht gaf. Nee. Dit lukt niet. Zonder mijn pillen lukt het niet. Het voelde aan alsof de dood voor mijn neus stond. Mijn handen spanden zich strak waardoor ik diep in het aarde kneep. Het was afschuwelijk. En toen, was het alweer tijd. Moeten we niet nu in de great hall zitten?

    Ik keek toe hoe ik zelf in een middelmatige weerwolf veranderde. Harig, leek meer op een wolf en kastanjebruine vacht. Niet eens te vergelijken dat ik eerst een mens was. Het pijn daalde weg, maar ik hoorde de gepiep nog steeds. Ik begon onschuldig te jammeren, tot ik bij zinnen kwam en zag waar ik stond. Ik wist niets meer. Hoe kwam ik hier? Wat ben ik? Ik ben een wolf. Ik sta in een donkere bos. En ik zie een Hert voor mijn neus. ‘Campbell, ga weg!’ siste ik, maar natuurlijk kwam er niets uit mijn mond, en ook al begon ik wild te gaan grommen. ‘Ik kan dit niet meer,’ mijn gedachtes werden pijnlijker en pijnlijker. Woest zette ik een aantal stappen naar Campbell toe, de hert, en ik liet een afschuwelijke gehuil horen, waarna ik langzamer op hem af ging.

    [je kan me vanaf hier wel besturen hoor, Ralf heeft toch niet echt in de gaten wat hij doet :’)]



    [ik wil verder met Georgie spelen maar hij zit vast met Gianni )': ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - beater

    'Wees niet bang... Ik ga je heus niet verraadden ofzo nu ik hoofdmomitor ben. Dat heb ik nooit gedaan.' Ik weet niet wat ik moet zeggen en kan alleen denken aan het feit dat ik dichter bij haar zit dan meestal. Maar het is niet ongemakkelijk.
    "Dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je er gewoon heel lief uitziet als je bloost.' Ik weet niet waarom ik moet glimlachen. Haar gezicht is dichtbij en dat vind ik helemaal niet erg. Fijn misschien zelfs. Het feit dat zij haar hoofd ook nog niet teruggetrokken heeft. Is ze dan meer voor me dan alleen een vriend? Ik heb toch nooit op die manier naar Holly gekeken? Altijd gewoon als een vriendin?


    Spoiler alert: you will save yourself