• Als eerste geen idee waar dit hoort.


    Nou was ik dus vandaag op school (goh.)
    Na de pauze liepen we naar de les en voelde ik ineens een soort van elektrische schok/drukking op mijn schouder, als een soort van een hand op je schouder maar dan met een tinteling. Ik had dit eerder ook al één keer.
    Zou het kunnen zijn dat het een overleden dierbare is of een andere random geest? of is mijn fantasie nou echt op hol geslagen?

    En om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ooit zo'n beleving gehad?


    nothing is true, everything is permitted.

    Happiny schreef:
    Persoonlijk denk ik dat je gewoon last had van een spiertrekking.


    26 - 02 - '16

    Ik ben misschien heel tegenstrijdig met alle mensen die ook hebben geregeageerd, maar ik vind dat je je niet aanstelt. De rest staat even in een spoiler, want ik wil niet iedereen lastigvallen met mijn verhalen die sommige mensen eng of vreemd vinden. Kijk maar, als je het wilt lezen vind ik het prima en je mag vinden wat je wilt, no problem :)

    Misschien klinkt het raar, maar ik weet wat je bedoelt. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt, maar dat gebeurd meestal óf alleen op plekken waar is heel belangrijks is gebeurd (zoals een oorlog) óf wanneer 'ze' contact willen. Ik vind dit persoonlijk best eng, en ik heb best heftige situatie's meegemaakt hierin. Dat ga ik niet zo op het forum zetten maar je mag me mailen als je die situaties wilt weten. Het komt er op neer dat ik je geloof. Ik heb geleerd dat je je ervoor kan afsluiten. Dit heb ik bijvoorbeeld gedaan toen ik voor een excursie naar Kamp Amersfoort (Tweede Wereldoorlog) ging. Het lukt niet altijd, maar misschien helpt het je. Laat weten dat je dit niet wilt en als het goed is gebeurd het dan niet meer, als je dat wilt tenminste. Het is best eng, maar ook erg mooi. Je bent bijzonder, je bent aangewezen voor deze 'taak'; je helpt mensen, zowel leven als overleden. Ooit gehoord van Derek Ogilvie? Ik geloof hem, ik denk dat hij net zoiets heeft en dat hij het heeft leren te ontwikkelen om mensen te helpen.

    Je mag me voor gek verklaren hoor, dat vind ik niet erg (: Maar als je meer informatie of hulp wilt staat mijn mailbox altijd open!

    Neverlands schreef:
    Ik zou zeggen dat je gewoon een steek in je schouder had.
    Ik geloof wel dar er meer is, maar ik weet niet wat "meer" is. Of ik zou het graag geloven, idk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.