• Hoiii

    Volgens mij is de top kapot, aangezien de stories en quizzen die er nu in staan, gister om dit tijdstip er ook al in stonden.
    + de story die bovenaan staat in de top heeft 23 kudo's, maar als je naar die story gaat, heeft het maar 2 kudo's. Kan het zijn dat de top niet ververst wordt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh ja, er zal wel iets mis zijn met het systeem dat alle uren nieuwe creaties zou moeten kiezen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nu je het zegt, zie ik het ook. Waarschijnlijk ergens een foutje.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Ja, zou zomaar kunnen dat er iets fout is gegaan.

    Ik vond het al vreemd dat er om twee uur nog steeds dezelfde stories in stonden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien dat het door het de switch van wintertijd naar zomertijd iets mis is gegaan. Ik heb geen idee.


    From these ashes, I will rise

    Ja, dat viel me gisterenmiddag ook al op. Ik had gehoopt dat het rond middernacht weer gefixt zou zijn omdat de top dan gereset wordt, maar het is inderdaad nu nog steeds zo. Geen idee waar het aan ligt.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Het viel me eigenlijk niet op, zo vaak kijk ik er niet naar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mij viel het ook niet op, en bij het lezen van de titel dacht ik eerder aan de nucleaire top :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Genest schreef:
    Het viel me eigenlijk niet op, zo vaak kijk ik er niet naar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had het gemeld bij Yoda, en die zou het melden bij Rutger.


    Pretty is just a pretty word.

    Louella schreef:
    Nu je het zegt, zie ik het ook. Waarschijnlijk ergens een foutje.


    :)

    Hé, ja, nu zie ik het ook, misschien een storing ofzo


    "Not my daughter, you bitch!"

    Happiny schreef:
    Ik vond het al vreemd dat er om twee uur nog steeds dezelfde stories in stonden. :')


    26 - 02 - '16

    Was me nog niet opgevallen.


    Take me to wonderland

    Happiny schreef:
    Ik vond het al vreemd dat er om twee uur nog steeds dezelfde stories in stonden. :')


    Queer zijn is gewoon alles