• Het team van Google Maps heeft een nieuw spelletje toegevoegd aan Google Maps voor iOS en voor Android genaamd Pokéman Challenge. Het spel draait volledig om de Japanse animatieserie Pokémon en werd in elkaar gezet in samenwerking met Nintendo, de bedenker van de serie. In het kort is het de bedoeling om in totaal 150 Pokémon-wezens die zich op allerlei locaties wereldwijd bevinden op te zoeken en uiteraard te vangen.

    Zodra je een Pokémon hebt gevonden dan klik je hier op en komt er een knop rechtsonder in beeld om het wezentje te vangen. Deze zal daarna worden afgevinkt in de Pokédex, het overzicht met alle gevonden wezentjes. Het doel is uiteindelijk om uit te groeien tot een ware Pokémon Master. Zoals gezegd zijn de wezentjes allerlei plekken op de wereld te vinden, kijk bijvoorbeeld eens bij het hoofdkantoor van Google gevestigd in Mountain View.

    Het is in ieder geval een spel waar je wel even druk mee bent. Om te spelen heb je de laatste versie van Google Maps voor iOS of voor Android nodig. Beginnen kan door de zoekbalk te activeren daarna op start te klikken. De zoektocht begint bij het Pokémon Lab bij CERN in Zwitserland. Door later op de zoekbalk te klikken kan de Pokedex weer worden geopend, hier zie je de recent gevangen wezentjes en hoeveel je er nog moet vangen.

    Google zegt dat Pokémon Masters 's werelds beste digitale verkenners zijn en hun passie om te verkennen zal de kaartendienst naar het volgende niveau tillen. De Pokéman Challenge dient dan ook als test om de beste Pokémon Master ter wereld te vinden.
    Source: Google - Google Maps Pokémon Challenge, 1 april 2014 [WebSonic]

    Ik heb het net al een tijdje gespeelt en het is echt leuk om te doen :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 9:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In Londen zaten er een aantal langs de rivier de Thames en rondom en in Central Park in New York.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha ik heb het door denk ik ... De pokémon zitten in de buurt van bekende plekken. Bv manneke pis in Brussel, het Louvre in Parijs etc ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Haha ik heb het door denk ik ... De pokémon zitten in de buurt van bekende plekken. Bv manneke pis in Brussel, het Louvre in Parijs etc ;3

    Ow, thanks a lot!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb er rondom Geneve al 21 gevonden, daarna geen tijd meer aan kunnen besteden. Nu op Tokyo uit.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    De plaatsen waar ik er gevonden heb - van degene die ik kon onthouden:

    Tokyo, Mountain View, de hoofdsteden, belangrijke gebouwen [Empire State Building, White House, TC Tower], wereldwonderen [Niagara Falls, Victoria Falls, Stonehedge], Sydney Observatory [Staat zo'n pokécenter], paar bekende universiteiten [Harvard, Oxford], Central Park, Rockefeller Center, Venetië, etc..


    A girl who wonders.

    Bij het colloseum niet eens! Wel in de Fontana di Trevi (lekker nutteloze info...)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    In Wellington zitten er een paar, naast Versailles, naast het Sydney Opera House, Daker, Cape Point, Cheops.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whahaha, geniaal

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:42 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Lol ik dacht dat je echt de hele wereld over moest om die dingen te vangen :') verbaasde me al dat jullie er zoveel hadden:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guys, tip: Marrakech en Bordeaux (;


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb er nu 37, wat ik best knap vind aangezien ik gewoon hopeloos over de kaart ren. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Haha, genius!

    Ps, vaticaanstad en Burj Khalifa.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    In Turku zit een Glaceon, mijn favoriet! :3
    Ook in Helsinki kun je wat vinden (;


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Net mijn 75ste pokemon gevangen in Colombia! ;D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb er 68. Batterij is nu leeg en mijn ogen vallen bijna dicht. Ik vind het mooi geweest. (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~