• Ik had genoeg van DarkSavior, dus heb ik mijn naam veranderd naar Dauth. Dit betekent "dood" in de Ancient Language uit de Eragon boeken. Hierop heb ik ook de tekst op mijn profiel geinspireerd en de tekst in mijn signature.

    "Stydja unin mor'ranr" betekent "Rest in peace" en "Eka wilae yauna onr lifa" betekent "I will take your life".

    Whatcha think?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 10:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha ik dacht: oh een user die genoeg heeft van DarkSavior, let the fun begin :D.
    I like it bro.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Hahaha ik dacht: oh een user die genoeg heeft van DarkSavior, let the fun begin :D.
    I like it bro.
    Hoe kan iemand nou genoeg hebben van mij. Daar ben ik toch veel te geweldig voor :'D
    Thanks anyway.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, ik hou van Eragon, dus ik vind je naam echt awesome! :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oh, ik hou van Eragon, dus ik vind je naam echt awesome! :3
    Good good. Ik vond het vooral leuk om door de Ancient Language te gaan en zinnen te vormen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 10:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice, ik vind hem echt cool. Ik wil de Eragon boeken echt lezen, ik heb enkel stukjes van de film gezien, ik hoorde echter dat die niet zo goed was in vergelijking met de boeken. Daarom keek ik maar niet :p

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 11:33 ]


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Nice, ik vind hem echt cool. Ik wil de Eragon boeken echt lezen, ik heb enkel stukjes van de film gezien, ik hoorde echter dat die niet zo goed was in vergelijking met de boeken. Daarom keek ik maar niet :p


    Dat is heel erg waar. De film faalt nogal.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SherIock schreef:
    Nice, ik vind hem echt cool. Ik wil de Eragon boeken echt lezen, ik heb enkel stukjes van de film gezien, ik hoorde echter dat die niet zo goed was in vergelijking met de boeken. Daarom keek ik maar niet :p
    Parachutes heeft helemaal gelijk. De film zuigt echt zwaar. De boeken zijn wel leuk. Je moet er wel rekening mee houden dat het eerste boek geschreven is toen hij 16 was en dat niet alles perfect is. Vindt het wel leuk om te zien dat hij in elk boek beter en beter wordt :3
    Ik kan niet wachten op het 5de boek!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I like it!


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik je de eerste paar dagen niet zal herkennen op het forum, omdat ik helemaal aan DarkSavior gewend ben. Het is overigens wel een hele leuke username.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga zo vaak vergeten dat jij het bent :'D.
    Wel leuke naam trouwens!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dit gaat wel even wennen worden maar de naam is leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Parachutes schreef:
    Oh, ik hou van Eragon, dus ik vind je naam echt awesome! :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is heel erg waar. De film faalt nogal.

    Dauth schreef:
    (...)Parachutes heeft helemaal gelijk. De film zuigt echt zwaar. De boeken zijn wel leuk. Je moet er wel rekening mee houden dat het eerste boek geschreven is toen hij 16 was en dat niet alles perfect is. Vindt het wel leuk om te zien dat hij in elk boek beter en beter wordt :3
    Ik kan niet wachten op het 5de boek!


    Jammer dat de film zo vervelend is geworden. Het lijkt me wel leuk om op die manier van zestienjarige vooruitgang te lezen in een serie, klinkt leuk! Fijn dat er nog een boek is om naar uit te kijken. Het laatste boek?


    Tijd voor koffie.

    Gave naam!


    You are beautiful, you are love.

    SherIock schreef:
    (...)

    Jammer dat de film zo vervelend is geworden. Het lijkt me wel leuk om op die manier van zestienjarige vooruitgang te lezen in een serie, klinkt leuk! Fijn dat er nog een boek is om naar uit te kijken. Het laatste boek?
    Het laatste boek is boek nummer 4. Maar de schrijver zelf heeft aangekondigt toch nog een 5de boek te schrijven wat zich later in de verhaallijn zal afspelen. Wat er precies in komt heeft hij niet verteld, dus ik ben heel heel nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.