• Hellooo mensen,
    ik heb een vraagjèèhh:

    ik heb dus gisteren hakken gekocht! mooie hoge schoentjès met langs de zijkant een grote bloem(H).
    nu, in de winkel was ik overdondert dat ik hakken kreeg van mijn mama terwijl ik nog maar 13 ben! Toen ik ze paste stonden ze me als gegoten. & heb ze dan ook gekocht..prijskaartje: 100$!
    maar nu een dag later, weet ik niet of ik ze wel durf op sgool te dragen..ik ben nog maar 13 weetjè.
    nu zou ik ze dragen of niet??
    wat zou jij doen?? zou jij ze dragen??
    HELP!!!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Jaa tuurlijk! Bij ons loopt zowat iedereen op hakken xD Het is niet abnormaal ofzo :P


    Your make-up is terrible

    tja..
    k zou ze wel gewoon dragen
    maar nie als het regent:S dan voelt dta nie zo lkker in je schoenxD

    maar gewoon dragen joh,als jij je er goed bij voelt dna moet je dta doen en als kids er iets naars over zegge zijn ze jaloers en wedde dan hun het zelf nie doen/nie durfe;)

    Mijn schoonzusje liep er al op toen e 11 was xD


    Your make-up is terrible

    jhaaaa dragen !


    Gilles (ll)

    gwn doen why not? je bent 13 je hbet een paar je kan z e best eens afwisselen met gympen / laarzen of platte schoentjes kan best;) maar gewoon je eigen beslissing nemen

    ik liep toen k 13 was ook al op hakken k ben niet zo groot dus voor mij zijn hakken de uitvinding xD k ben 15 en 1:50m dus niet zo super groot mja ... vaak draag ik ook gewoon platte schoenen .. dus als jij je hakkenwilt dragen gewoon doen !


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik droeg al like hakjés is groep 5 ofzo :P en hoge hakken in groep 8?
    Ik negeer opmerkingen altijd x'] [draag het nu echter niet meer, ik ben al zo lang ;p]


    Mew <3

    Gewoon doen. Wat kunnen jou de reacties schelen? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ohmygosh.

    Ik zou nooit hakken dragen. Ze lópen niet lekker. Ze klákken. Ze lijken niet. Ze lijken overdreven. Ik vind ze gwn Shit.


    x]

    Ohmygosh.

    Ik zou nooit hakken dragen. Ze lópen niet lekker. Ze klákken. Ze lijken niet. Ze lijken overdreven. Ik vind ze gwn Shit.


    x]


    Agree.

    Gewoooon dragen =D

    Alhaatikhakken xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    dragen! dragen! draaagen!

    Waaorm koop je ze als je ze niet durft dragen?

    Naja mijn zus was de eerste uit heel haar klas die plotseling mak-up opdeed iedereen stond haar raar aantegapen, maar de volgende dag had iedereen mak-up op x], dus het gaat hetzelfde liedje zijn dan bij jou hakken. Dragen die handel dus x]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Heej ik wil je hakken wel eens zien wil je er eens een foto van trekken? Of heb je daar zo'n een reclame ding van op de computer of een site?
    Sorry ben weeral eens ceriuz


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ahjohh,, waar maak je je druk om?? Draag ze gwn ;] Zo eng kan het toch niet zijn.. Tenzij ze heel h0og zijn, en jij hoogtevrees hebt x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.