• Gisteren na gym, gingen 2 vriendinnen van mij wc papier nat maken en dan tegen het plafon aan gooien. Ik had dat toen ook één keer gedaan. Er waren wat jongens uit onze klas, die dat wisten. En een van hun heeft dat dus doorgelult tegen een leraar.

    Ik ben vandaag ziek (keelontsteking) en vandaag moeten die 2 vriendinnen schoonmaken. Nu heeft 1 van hun mij een sms-je gestuurd, dat ik morgen de meisjes wc schoon moet maken.

    Ik vind, dat als hun echte vriendinnen zijn, dat ze moeten zeggen dat ik niks heb gedaan. In de meisjes wc hangen iets van 40 á 50 dingen aan het plafon. En ik heb er maar 1-tje gedaan.

    Wat vinden jullie? Ik vind het niet eerlijk hoor.


    x.

    het is misschien wel niet eerlijk maar zo zit de wereld nou in elkaar.
    en ik dnek dat al je het tegen de leraar zegt dat hij dan zegt'waar 3 zijn hebben ook 3 schuld'


    I go wherever you will go..

    :O ik zou dat gwn zeggen tegen de leraar
    als het u vriendinne zijn die het deden zou ik er niet voor opdraaien


    Gilles (ll)

    :O ik zou dat gwn zeggen tegen de leraar
    als het u vriendinne zijn die het deden zou ik er niet voor opdraaien


    Ja, maar als ik dat zeg tegen Mr.Mulder (Unitmanager) zegt hij denk ik dat ik wel íéts heb gedaan. En dat ik dus moet schoonmaken.

    Maar die vriendinnen hé, die hebben tegen de deur van de jongenskleedkamer, ín de gymzaal zelf én ook nog tegen de spiegel gedaan. Ö

    Het is inderdaad niet bepaald eerlijk… Misschien moet je het er met je mentor over hebben…?

    + Verplaatsing naar School. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Het is inderdaad niet bepaald eerlijk… Misschien moet je het er met je mentor over hebben…?

    + Verplaatsing naar School. ;-)


    Nah, misschien wel goed idee. Maar onze mentor doet er niet echt veel aan. Ik ga haar wel even een mail sturen. Denk ik.