• Welke film heb jij het laatst gezien?
    Als je er zin in hebt, mag je er bij zetten of je het een leuke/goede film vond.


    26 - 02 - '16

    Searching for Sugar Man


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Harry Potter, deel 5.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Annabelle


    Take me to wonderland

    Metropolis (1929) Echt een aanrader als je bent geïnteresseerd in klassieke film ;)


    Allergie informatie: Bevat gluten, sexyness en sporen van pinda's

    Hanna

    Watership down ofwel waterschapsheuvel. Die film is echt mega bloederig voor een kinderfilm...


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Red 2 & Crank.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frozen én Despicable Me 2.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Looper. Geweldige mindfuckfilm :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Monster Academy.


    Every villain is a hero in his own mind.

    FallingLeave schreef:
    Watership down ofwel waterschapsheuvel. Die film is echt mega bloederig voor een kinderfilm...

    Is wel heel lang geleden dat ik die film zag, maar ik vond ook dat die film te bloederig was. D: Ik als klein kind toen, vond het eng hoe die konijnen elkaar beten, en het bloed eruit spatte. :C

    De film die ik het laatst zag was The Hangover (deel 1). De eerste keer dat ik die zag (paar jaar geleden), vond ik die geweldig. Daarna heb ik het altijd als 1 van de beste komedies genoemd. Eergisteren keek ik die voor de 2de keer en het was nog steeds leuk, maar jammer dat ik bepaalde dingen nog wist, dat maakt het niet meer zo spannend. :P

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 13:58 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    -

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 13:58 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Walking on sunshine <333


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Angels and Demons.


    :)

    The Transporter


    Don't walk. Run, you sheep, run.