• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Count me in :D!

    Klinkt leuk alleen dan heb ik nog geen vakantie dus dat wordt hem niet voor mij.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn ouders weten niet dat ik Q heb, dus ik moet iets gaan regelen. Ik woon in Utrecht dus misschien gaat het lukken :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is dat in de eerste week van de zomervakantie? Want dan kan ik helaas net niet :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oeh, moi ^^
    Ik woon er vlakbij in de buurt, 10 minuten met de trein voor mij. Al moet ik die dag wel kunnen.

    Ooooh, ik heb dan toetsweek... Of ik moet 's ochtends mijn toetsen hebben en dan 's middags wel kunnen. Of hopen dat ik net die dag geen toetsen heb, hehe.
    Is het niet handiger om dit in een weekend te doen, dan kunnen er waarschijnlijk veel meer mensen. Want waarschijnlijk zal bijna iedereen uit de omgeving utrecht dan toetsweek of iets dergelijks hebben.


    Stenenlikker

    Zet mij maar op 'misschien', dan denk ik er nog even over na. :3 Lasergamen klinkt wel heel awesome bij een meeting trouwens. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meh, mijn treinkaartje is maar tot 3 juli geldig. :'D Gaat 'm voor mij dus niet worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien dat ik kom. Utrecht is niet erg ver en mijn OV geldt dan, maar het ligt eraan of ik dan herkansingen heb en wanneer.


    Take risks and conquer your fears.

    Ewijn schreef:
    Oeh, moi ^^
    Ik woon er vlakbij in de buurt, 10 minuten met de trein voor mij. Al moet ik die dag wel kunnen.

    Ooooh, ik heb dan toetsweek... Of ik moet 's ochtends mijn toetsen hebben en dan 's middags wel kunnen. Of hopen dat ik net die dag geen toetsen heb, hehe.
    Is het niet handiger om dit in een weekend te doen, dan kunnen er waarschijnlijk veel meer mensen. Want waarschijnlijk zal bijna iedereen uit de omgeving utrecht dan toetsweek of iets dergelijks hebben.


    Oh, ik heb dan verkeerd gekeken want ik dacht dat het al vakantie was. xD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben trouwens zelf voor zaterdag 12 juli, hoef ik geen toetsen meer te leren. 5 juli nog wel, dus dan moet ik hopen dat ik maandag en dinsdag geen vervelende toetsen heb.


    Stenenlikker

    Het gaat zaterdag 12 juli worden!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 12:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    But well, count me in, zeer waarschijnlijk ga ik wel kunnen ^^


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    But well, count me in, zeer waarschijnlijk ga ik wel kunnen ^^

    Leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ooh. Zetmij maar op de lijst ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ooh. Zetmij maar op de lijst ^^

    Oki. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.