• Deze RPG was er eerder maar was nog nooit van start gegaan. Alle oude rollen kan je hier vinden!


    Not everyone can hear the silent language between a horse and rider, not everyone can trust their life with a 1200 lb animal, and not everyone has the guts, blood, sweat, tears, and dedication needed to be a part of this world. But equestrians are no ordinary people and horses are no ordinary animals. The only ones who truly understand this world are the ones who are part of it.
    -
    Because when we're riding... all I feel... is free.


    Rollen:

    Naam - Leeftijd - Nationaliteit | Naam Paard - Geslacht - Ras - Discipline
    - Gereserveerd - HoechIin
    - Gereserveerd - HoechIin
    - Grace Caroline Adams - 19 Jaar - Amerikaans || Pallenum's Buenos Aires - Ruin - Quarter Horse x Arabier - SGW, Dressuur - bluebearss
    - Danielle Neami Alerue - 18 Jaar - Frans || Lucian - Ruin - Selle Français - Springen, Voltige - iMickeyMouse
    - Gereserveerd - iMickeyMouse
    - Brooke Aria Marie Freeling- 18 Jaar - Amerikaans|| Sugarheart - Merrie - Haflinger - Springen, Dressuur - PeterParker
    - Calimero 'Cali' Piccio - 17 jaar - Spaans/Nederlands - || Aiko - Hengst - Kladruber - Springen - Hinrisath
    -
    -
    -
    -




    Invullijstje:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Naam paard:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Ras:
    Uiterlijk:
    Discipline:
    Extra:


    De stallen:


    Regels:

    - Schrijf minimaal 150 woorden, dat is makkelijk te behalen.
    - Zet OOC tussen haakjes; { } ( ) [ ] etc.
    - Maximaal 4 rollen (Houd de jongens en meisjes gelijk).
    - Maximaal 2 paarden per personage, maar vraag eerst toestemming aan mij als je er een tweede bij wilt.
    - Geef naamsveranderingen en afwezigheid aan mij door.
    - Geen perfecte personage's (hier vallen de paarden ook onder. Niet elk paard is perfect en kan alles.)
    - Houd het realistisch.
    - Alleen HoechIin opent de nieuwe topics, tenzij jij daar toestemming voor hebt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 21:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik twijfel of ik mijn oude personages zal terugnemen... Nog even nadenken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn Topics :3

    Ik wil graag meedoen met een meisje? :)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    bluebearss schreef:
    Mijn Topics :3

    Ik wil graag meedoen met een meisje? :)


    Ik zal je erbij zetten (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Grace en Bueno
    Naam: Grace Caroline Adams
    Bijnaam: Grace
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Americannn
    Uiterlijk: Grace Adams
    Grace is een redelijk onopvallend meisje. Ze heeft een rond en lang gezicht met grote ogen. Ze draagt niet zoveel make-up. Ze is 1.66 en heeft een smal, atletisch postuur. Haar haar is soms donkerblond en soms is het bruiner, vooral in de winter. Qua kledingsmaak gaat ze vaak in de winter voor een jeans en een trui, met laarsjes eronder, en in de zomer shortjes met tanktops of croptops of een jurkje, met sneakers eronder. Maar het liefst loopt ze natuurlijk in paardrijkleding.
    Innerlijk: Zoals haar uiterlijk al een beetje verraadt, is Grace een meisjesachtig meisje die er nonchalant maar verzorgd uit wil zien. Op haar school viel ze altijd net uit de toon omdat ze niet vaak mee wilde om te gaan winkelen en liever ging paardrijden. Ondanks dat ze uit zichzelf geen genie is, is ze ene harde werker met veel discipline, waardoor het haar lukte om hoog genoeg te scoren voor een universitaire studie. Ze boden haar verschillende studies aan, maar Grace heeft ze allemaal afgeslagen. Ze houdt nu eenmaal het meest van paardrijden en zal daar alles voor opgeven als het moet. Als sinds haar zesde zit ze in het zadel. Ze heeft veel geduld met paarden, maar met mensen gaat dat anders. Ook toont ze heel veel begrip naar haar paard toe, maar als het op mensen aankomt doet ze niet eens moeite om naar je te luisteren, tenzij ze vindt dat je een interessant persoon bent. Ze kan het niet helpen, het boeit hara gewoon niet. Ze wil winnen en ervoor gaan, en ze neemt geen genoegen met 'nee'. Ze moet per se haar zin krijgen, anders breekt de hel los. Verder is ze wel een vriendelijk persoon en zal nooit zomaar onbeschoft doen, en ze helpt anderen graag.
    Extra: Bi in tha house :D

    Naam paard: Pallenum's Buenos Aires
    Roepnaam: Bueno
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Ruin
    Ras: Quarab (Quarter x Arabier)
    Uiterlijk: Bueno
    Bueno is een Quarab, een vrij bijzonder ras. Hij meet 1.61, en is daarmee dus een klein paardje. Bueno heeft een slanke, chique bouw,
    met lange en smalle benen, een ranke romp en een stevige, vrij korte hals. Zijn hoofd is behoorlijk smal, met levendige, sprekende ogen en een
    fijn snoetje. Door zijn typische quarter bouw met dat beetje arabier in hem, is hij fantastisch met uithoudingsvermogen en hij kan ook ontzettend snel galopperen. Hij is heel braaf, maar kan soms wat wild uit de hoek komen. Hij is goed beheersbaar van zichzelf en is goed in dressuur door zijn lenige bewegingen, alleen het springen zit er iets minder in.
    Discipline: SGW, en gewone dressuurwedstrijden
    Extra: Bueno is pas op zijn achtste geruind, daarvoor stond hij altijd op een hengstenhouderij als dekhengst. Daar leerden Grace en Bueno elkaar ook kennen, Toen zij 12 was, begon ze hem te verzorgen en op haar vijftiende kocht ze hem als ruin. Hierdoor heeft hij hengst-achtige trekjes.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Ik heb je erbij gezet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Een meisje graag (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Een meisje graag (:


    Prima, je staat op de lijst!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    Naam: Danielle Neami Alerue.
    Bijnaam: Dani of Daan.
    Leeftijd: Ze is net 18 jaar oud.
    Nationaliteit: Ze is Frans, en dit hoor je ook wel.
    Uiterlijk: Danielle heeft een beetje blauwige, groenige ogen. Deze worden omringd door een rij lange donkere wimpers. Hier komt altijd een laagje mascara over om ze nog voller en langer te maken en donkerder. Haar haren zijn lang en stijl. Van nature zijn deze lokken lichtblond, maar ze verft het al een paar jaar lichtbruin. Danielle is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang, en draagt bijna altijd sneakers. Ook heeft ze haar haar vaker vast dan los. En meestal is het dan in een hoge strakke staart. Danielle is niet erg dik en ook niet erg dun. Maar ze heeft gewoon een ''normale buik.'' Ze doet haar best om niet meer te gaan wegen dan 70 kilogram. Op dit moment weegt ze 65 kilogram. Voor dit sport ze erg veel en let ze goed op haar eten. Een groep mensen omschrijven haar blik als arrogant, terwijl weer een andere groep haar blik beschrijven als vrolijk. Haar lichaam is erg lenig, en dit is ook de reden waarom ze voltige doet.
    Innerlijk: =Goeden eigenschappen:; Danielle is een erg gezellige vrouw met wie je altijd wel een gezellig drankje kunt doen. Ze zal opkomen voor zich zelf en vrienden. Meestal is ze wel aardig tegen je. Danielle is een erg trotse meid en dit laat ze ook wel merken aan anderen. Vaak loopt ze met een glimlach rond waardoor andere mensen ook weer sneller lachen. Ze geeft veel om vrienden en familie en als ze het nodig hebben is ze een steun paal. Danielle is niet echt bang om haar emoties aan anderen te laten zien. Ze is een open boek, aldus haar broer. En ook kan ze tijdens het werk serieus zijn.
    =Slechte eigenschappen:; Ieder mens heeft natuurlijk slechte eigenschappen! En Danielle ook dus! Ze is best arrogant omdat ze op school altijd al wel populair was. Door dit kan ze heel minachtend doen tegen andere mensen. Soms is ze ook iets té trots. Geduld heeft ze niet. Punt uit. En ze zal het ook nooit krijgen, enkel voor degenen die ze lief heeft, heeft ze nog wel wat geduld. Maar dit is ook niet heel erg veel. Danielle wordt erg snel boos en kan dit dan ook erg lang blijven. Ze geeft meestal vrij weinig om de regels en laat dit niet blijken. Tegen de mensen die ze niet mag is ze erg kattig. Tijdens haar baan moet ze zich wel beleefder opstellen en dit doet ze dan ook. Danielle kan niet goed denken onder druk, en als ze dat moet begint ze te frunniken met iets van haar kleding. Ze zal eerder in het Frans, schelden dan in de taal van het land waar ze nu woont.
    Extra: Ze is openlijk bisexueel. Ook heeft ze haar eigen paard mee genomen naar het land waar in ze nu woont. Het paard is al van haar sinds zij 3 was. Toen hij nog een veulen was zorgde ze al voor hem in Frankrijk, en toen ze verhuisde toen ze 8 was ging het paard gewoon mee.



    Naam paard: Lucian.
    Roepnaam: Luke.
    Leeftijd: 15 jaar oud.
    Geslacht: Ruin.
    Ras: Selle Français.
    Uiterlijk: Luke heeft een licht bruine kleur. Voor bij zijn hoofd heeft hij een witte vlek. Zijn ogen hebben een bruine kleur en bij zijn rug zitten er een paar donkere vlekken. Hij is 1 meter en 67 centimeter lang. Dus 1 centimeter kleiner dan zijn baasje.
    Discipline: Springen, maar hij is ook geschikt voor voltige.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 7:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hopelijk is ze goed zo.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 7:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik mijn oude personage terug?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    Mag ik mijn oude personage terug?


    Sure, plaats je oude rol maar hier en ik voeg je toe! (:

    Edit: Er staat een tijdelijke stop op de meiden, zodra er weer jongens zijn gaat deze stop eraf.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 16:21 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil nog wel een jongen, en kan hij dan de broer zijn van mijn vrouwlijke rol?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Ik wil nog wel een jongen, en kan hij dan de broer zijn van mijn vrouwlijke rol?


    Beide is helemaal prima.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vul hem zo in. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik ook nog als jongen meedoen?