• Jazeker, (Krist) Novoselic besloot dat het genoeg was geweest en verruilde zijn plaats met COBAI. Ik wilde dus C0BAIN als username nemen (en alsjeblieft, steel 'm niet van me (cat) ), maar Quizlet besloot even dat cavia's schattiger zijn dan beroemde rocksterren met vettig haar en veranderde het naar COBAI. Nou blijkt dus dat dat Roemeens voor cavia is, dus zó erg is het natuurlijk ook weer niet.

    Hebben jullie het al eens voorgehad dat Quizlet plotseling begon te trippen of dat je typefouten maakte, waardoor je plotseling een onaangename verrassing kreeg bij het aanschouwen van je nieuwe naam? Dan kan ik me wat minder zielig voelen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Oehh ja, zeker weten. *wil ook zo'n coole (wbw) hebben als jij*


    Als ik ooit eens SOTM win, heb ik sowieso al vier mensen in m'n hoofd aan wie ik elk vijfentwintig credits uitdeel zodat ze GM kunnen kopen ^^ En ja, jij zit erbij. Maar daarvoor moet ik het wel eerst winnenen dat lukt me nooit :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee, sorry, ik heb dat probleem nog nooit gehad om de vrij voor de hand liggende reden dat ik mijn username nooit verander. Maar COBAI klinkt niet eens als een heel erge fout. Cavia's zijn belachelijk schattig, dus wie wil dat nou niet als naam? (bloos)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan