• Shorties unite!

    Hier kunnen alle kortharigen hun kapsels/ideeen en inspiratie delen, aangezien leuke lange paardenstaarten, vlechten en knotjes redelijk lastig zijn. Wat doen de mensen met kort haar met hun kapsel? Deel je tips!

    First off; ik had een tijdje geleden ook lang haar - jarenlang gehad - maar werd het eeuwige gekam zat en was toe aan wat nieuws. Dus heb ik na beraad van een jaar er de schaar in laten zetten :D. Zelf doe ik vrij weinig met mijn haar behalve zo nu en dan fohnen en van dat leuke klei erin smeren. Maar verder vereist het heel weinig onderhoud.

    Voorheen:



    Nadien:



    Groetjes!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    De complimenten van mn moeder, Sam. Dat korte haar staat je goed!

    Oh, handig dat action potje, maar heb al iets van Wella :D. Bij de voordeelshop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krull schreef:
    De complimenten van mn moeder, Sam. Dat korte haar staat je goed!

    Thaaanks! :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Val schreef:
    Als ik m'n haar kortknip krijg ik zoiets:




    HAHAHAHA bij mij ook! Ik heb het tot op m'n schouders ongeveer maar ik kan er gewoon NIKS mee en daar baal ik van. Ik heb woensdag een afspraak bij de kapper dus dan gaat er weer iets af, zodat ik het in elk geval makkelijker kan steilen.
    Heeft er nog iemand tips voor leuke 'korthaar-kapsels'??


    Als dombo's konden vliegen, was het hier een enorm vliegveld.

    Ik heb mijn haar ook laten knippen in bob ^^
    Wat mij leuk staat is aan beide kanten het haar met een speltje naar achter, maar dan niet strak, maar juist dat het haar bol staat; dat staat niet raar, juist leuk aangezien mijn haar sowieso bol staat door de krullen x'D

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 14:50 ]



    Ik wil het heel graag kort knippen, vooral omdat ik veel dode punten heb en ik mijn dipdye wegwil. Maar ik wil ook heel graag mijn lange haren behouden. Dus, ik ben echt radeloos haha. Wat vinden jullie?

    En leuk topic trouwens! Hier heb ik wel iets aan haha voor als ik mijn haren zou laten knippen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:02 ]

    Toevallig ben ik gister naar de kapper geweest en heb een kant van mijn hoofd kort laten scheren :'D


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik heb nu een korte bobline (meestal doe ik daar niets anders mee dan uitkammen en een speltje in pleuren) morgen ga ik echter naar de kapper om een pixie te laten knippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wat is nou weer een pixie? :P
    Een bob zou mij echt never niet staan, omdat ik best veel slag/krul heb. Lang haar zou me wel staan denk ik maar dat vind ik gewoon irritant. Met wassen/kammen enzo. Dus ik knip het korter.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 17:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juni 2014 - 15:34 ]


    Als dombo's konden vliegen, was het hier een enorm vliegveld.

    Samaice schreef:
    Wat is nou weer een pixie? :P
    Een bob zou mij echt never niet staan, omdat ik best veel slag/krul heb. Lang haar zou me wel staan denk ik maar dat vind ik gewoon irritant. Met wassen/kammen enzo. Dus ik knip het korter.


    Geen idee hoe je dat uit moet leggen, gewoon echt kort haar denk ik. Als je het op google opzoekt spreken de foto's voor zich denk ik klik

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 17:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juni 2014 - 17:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik pas absoluut niet met lang haar en heb nooit langer gehad dan mijn schouders ^^ Momenteel heb ik haar tot aan mijn kin, maar binnenkort gaan deze eraf ok in Pixie stijl ^^ Af en toe is het wel leuk met wat gel in zodat je er een kuif mee kunt maken ^^

    Deze dingetjes zijn ook leuk als je een pixie kapsel hebt :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Raccoon, leuk! Wat voor pixie ben je vanplan te nemen?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    @Raccoon, leuk! Wat voor pixie ben je vanplan te nemen?


    Haha dat weet ik nog niet ^^ Meestal toon ik enkele voorbeeldjes aan mijn kapper en knip hij het in die aard (al is het de vorige keer nogal gefaald)
    Maar deze vind ik echt heel mooi :3

    Hoe ga jij het doen ? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Haha dat weet ik nog niet ^^ Meestal toon ik enkele voorbeeldjes aan mijn kapper en knip hij het in die aard (al is het de vorige keer nogal gefaald)
    Maar deze vind ik echt heel mooi :3

    Hoe ga jij het doen ? ^^


    Ziet er leuk uit, doet me denken aan Emma Watson's korte haar. Zelf denk ik dat ik het zoals Carey Mulligan laat knippen, heel misschien een beetje korter. Ben benieuwt aangezien ik zelf ook geen idee heb of het me gaat staan of niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ziet er leuk uit, doet me denken aan Emma Watson's korte haar. Zelf denk ik dat ik het zoals Carey Mulligan laat knippen, heel misschien een beetje korter. Ben benieuwt aangezien ik zelf ook geen idee heb of het me gaat staan of niet.


    Oh ja ik kwam haar ook vaak tegen op Pinterest dat ik ook een heel mooi kapsel :3 In het algemeen groeit mijn haar enorm snel dus daarom is het kortste het fijns want zodra het groeit kun je er weer wat meer mee doen ^^ De eerste keer dacht ik ook dat zo'n coupe niets voor mij was, maar nu kan ik bijna niet zonder hahah (:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH