• Ik heb vorig jaar bij gym een dubbele knie blessure in mn knie gekregen. Dit is verholpen met fysio. Maar steeds als ik veel loop, even ren of spring heb ik al heel veel last. Ik heb toen zo"n steunband aangeschaft. NA afgelopen donderdag had ik sportdag. Nu zit ik met ijs op mn knie maar het voelt erger dan de blessure. Ik heb een vermoeden dat een spier verrekt is. Ik ga van de week dus naar de dokter om te vragen of ik fotos mag laten maken aangezien het zoveel en snel pijn doet.

    Nu ben ik echt super zenuwachtig aangezien mama vertelde dat als het slecht uitpakt ik misschien in gips moet en de kans moet open houden dat ik nooit meer of lang niet mag dansen...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ach jeetje zeg. Ik wens je veel sterkte en het beste toe. Probeer even wat afleiding te zoeken, misschien dat dat helpt om je een beetje te ontspannen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oeh sterkte! Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent. Bekijk het zo: als er iets is en je komt er niet achter, omdat je niet naar de dokter gaat, dan kan het erger worden. Nu kan het verholpen worden, mocht er iets aan de hand zijn.


    Hamartia

    Beterschap! Ik hoop dat het snel overgaat


    There is no normality in life. - HBC

    oh, jeetje! Beterschap!
    Het hoeft niet persé zo erg te zijn. Als je ooit een blessure aan iets hebt gehad, dan is dat lichaamsdeel sowieso kwetsbaarder.
    Er hoeft dan maar, bij wijze van spreken, een vliegje tegenop te vliegen of het kan allemaal intens pijn doen. mijn vader is fysio, hij vertelde dit
    Sterkte ermee !


    Cute as a button, every single one of you !

    Oei, beterschap! Hopelijk komt alles goed.


    16 - 09 - '17

    Ik hoop niet dat je de zelfde blessure als mij heb, want dat is een ontsteking en die had bij mij al weg moeten zijn. Maar ik begrijp dat het geen zeurende pijn is, dus dat zal wel niet. Toch hoop ik dat je niks ergs heb, haha. Beterschap!


    Danmarks Dynamite.

    Als je ooit een knie blessure gehad hebt, dan zal die knie altijd gevoelig blijven. Misschien volgende keer iets voorzichtiger doen met je knie? Mijn knie blessures zijn soort van over - niet dat die ooit goed komt (': - maar ik moet ook niet te vreemd doen of ik heb er dagen enorm veel last van. Veel succes in elk geval.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:47 ]


    comfort in c h a o s

    Heb je al iets van de dokter gehoord?


    26 - 02 - '16

    Was al bang dat jij het was toen ik iets over een knie las, naar aanleiding van een vorig topic.
    Ik heb nu ook meerde verrekte spieren in mijn onderbeen waarschijnlijk, maar bij mij is er niet over gips gesproken terwijl ik toch al een maand met krukken loop, mocht dat iets geruststellen?
    Heel veel sterkte in ieder geval, hopelijk komt er iets uit dat relatief meevalt! Misschien is het een goed idee wat rustiger aan te doen en te accepteren dat je lange inspanningen qua sport nog niet kan, voor op de lange termijn is dat voor je lichaam ook een stuk beter. Beterschap!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Update
    Mn vorige blessurrr is groter. Ik geb weer oefeningen aar ik en mama zijn eens dat we gaanbopereren. Mama heeft hetbook gehad en het word alleen maar erger. Hopelijk kan ik in de vakantte geopereerd worden als dit kan wamt dan moet je anderhalve maand gips... ik ga maandag mn knie inlaten tapen en met familieuitje huren we een rolstoel bij beekse bergen voor als t nie gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zal nog n laatste update doen

    Uiteindelijk blijkt naast de lossige knieschijf een ontsteking van sen pees. Ik heb 275 mg aleve 2paracetamol 4 ibubrufen en nu ook nog capsules wat nog sterker is en dit slik ik in een dag. Niet bepaald goed dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan