• Heeyyaa q'ers,

    Goed dat heb ik dus nodig, motivatie voor school!
    Mijn probleem is dat ik voor alles een 1 kan halen komende toetsweek en ik alsnog over ben zonder tekorten of iets, daarnaast word ik van dit weer super duf waardoor alles niet zo snel gaat. Ook heb ik het naast school heel druk want in het weekend voor de laatste toetsweek sta ik met dansoptredens in het theater (: en heb ik verschillende andere afspraken en een profielwerkstuk dat voor de zomervakantie af moet. Door al die drukte ga ik juist op een of andere manier helemaal niks meer doen.
    Heeft iemand tips voor mij Want echt een één halen voor alles lijkt me niet echt handig.
    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Was gewoon eerder begonnen met leren misschien?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Was gewoon eerder begonnen met leren misschien?

    Ik heb nog drie weken hoor haha maar het gevoel dat ik er iets aan wil doen ontbreekt ;/ en dat heb ik normaal wel. Ik zoek dat gevoel, ook als je er goed voor staat.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 21:00 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Niemand heeft motivatie als het over school gaat. Je moet gewoon ook even denken aan school. Als je geen éénen wil halen, zit er gewoon niks anders op dan je toch te verdiepen in de schoolboeken. Af en toe een pauze nemen en iets doen dat je graag doet kan helpen.


    16 - 09 - '17

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Ik heb nog drie weken hoor haha maar het gevoel dat ik er iets aan wil doen ontbreekt ;/ en dat heb ik normaal wel. Ik zoek dat gevoel, ook als je er goed voor staat.
    Ooh zo.. Tja.. Ik weet niet. Geef jezelf een beloning als je ff hebt geleerd?
    Leer eerst een uurtje, neem pauze, dan weer leren.

    En denk eraan dat niet slagen kut is :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je nu je schoolcarrière verpest heb je er later spijt van. Misschien is dat een soort van motivatie?


    • Oh my lord •

    Ik mis ook veel motivatie voor school, maar kan je wel een tip geven. Leg echt je mobiel weg, ga weg bij je laptop. Dat helpt zoveel!

    Pabitel schreef:
    Niemand heeft motivatie als het over school gaat. Je moet gewoon ook even denken aan school. Als je geen éénen wil halen, zit er gewoon niks anders op dan je toch te verdiepen in de schoolboeken. Af en toe een pauze nemen en iets doen dat je graag doet kan helpen.


    Dat motivatie eigenlijk niet bestaat voor iets als school helpt op een vage manier.. Dankje (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Flue schreef:
    Ik mis ook veel motivatie voor school, maar kan je wel een tip geven. Leg echt je mobiel weg, ga weg bij je laptop. Dat helpt zoveel!


    Dat kan niet, al m'n schoolboeken staan op m'n laptop :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Dat kan niet, al m'n schoolboeken staan op m'n laptop :3


    Oops, kan je niet het Internet uitzetten? Kijk vooral niet "even" op Internet, dat is echt dodelijk.

    Flue schreef:
    (...)

    Oops, kan je niet het Internet uitzetten? Kijk vooral niet "even" op Internet, dat is echt dodelijk.


    Ik ben het gewend, alles met internet doe ik altijd al op m'n telefoon $: op de laptop is voor mij super onhandig want ik ben slechtziend dus doe alles met een vergrootglas programma en dan gaat alles op je telefoon makkelijker.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dit heb ik ook vaak, misschien jezelf met iets belonen als je het doet?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Dit heb ik ook vaak, misschien jezelf met iets belonen als je het doet?


    Ik weet nooit goed met wat


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik weet nooit goed met wat

    eten? naar buiten gaan? iets leuks doen? op Quizlet? op je mobieltje?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…