• Eindelijk na 2 maanden wachten is hij er eindelijk!


    Guus


    Hij is een Main coon kitten, en serieus hij heeft een groot aahw effect op je :'D
    helaas heeft hij door zijn laatste enting (waar een non-actieve versie van de niesziekte in zit) de niesziekte gekregen... Maar over 4 dagen is hij er weer bovenop :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vinception schreef:
    Ik ga hem van je stelen (cat)
    Hij is veel te schattig, gimme :Y)


    wat was dit ookalweer

    Guus lijkt op mijn Gibby alleen dan de kleine versie :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eichen schreef:
    Wat schattig en een heeel leuke naam! Ik wil ook een Maine Coon, maar helaas is dat niet mogelijk omdat onze honden nogal een hekel aan katten hebben (cat)

    Onze herder is echt super lief en wilt hem alleen maar likken haha.
    Onze jack russel is er minder blij mee:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wij hebben sinds twee weken ook een kitten! Die van ons is gewoon een huis-tuin en -keukenkat, vader onbekend.(cat)
    De andere kat begint Pim steeds leuker te vinden(:


    Food.

    Hij ziet er inderdaad schattig uit. En hij heeft ook echt de M op zijn hoofd. Volgens sommige een kenmerk van echte main coon katten.


    Physics is awesome

    Wat een schatjeee.

    Guus heeft mijn hart gestolen...
    Super leuk voor je! (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Canoodle schreef:
    Aahh, wat een ontzettend schattig beestje c:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cutee!


    Hamartia

    Te schattig gewoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil nu ook een kitten.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    OMFG! IK KOM OP M'N BEZEM NU NAAR JE TOE! EI NIET TOE HUG DET KITTIN xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat een liefje!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
    cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttteeeeeeee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aaahh wat een schatje! Die gaat waarschijnlijk nog best groot worden xp (mijn vriendin heeft een half maine coon kitten, kruising tussen kat en maine coon. En die is nu al even groot als een normale kat)

    Katten zijn zo ongeveer mijn favo dieren (samen met cheetahs en paarden), maar nou is net uitgerekend mijn moeder allergisch voor ze(cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…