• The      World      the      Children      Made
    Based on the short story by Ray Bradbury




    Offtopic praten doen we hier, niet in het speeltopic. Je mag hier alles zeggen wat je wil!


    Rollen:
    Mannen:
    – Caine Dominic Ockley      Falkor      1.1
    – Samuel "Sam" Tyson      Microwave      1.2
    – Ridge Phoenix Naevia      Paracosm      1.3
    Vrouwen:
    – Delane Clare Galloway      Mashtonx      1.3
    – Rhine Nadiya Mayfield      Astris      1.2     
    – Genesis ‘Deice’ Iona Junipher      Scripturient      1.4


    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 19:29 ]

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Haii


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Scripturient is deze week niet actief op het forum doordat ze aan het helpen is als vrijwilliger bij een project (:
    Dan is dat hier ook bekend.


    •

    Paracosm schreef:
    Scripturient is deze week niet actief op het forum doordat ze aan het helpen is als vrijwilliger bij een project (:
    Dan is dat hier ook bekend.


    Oké! Bedankt dat je het even meldt.
    Ik ga er van uit dat het geen probleem is (en als we dan toch al een stukje verder zijn dan verwacht, wil ik altijd een samenvatting voor haar maken).

    Wat ik me nog afvroeg: als iemand in de simulatie gewond raakt, raakt hij/zij dan ook gewond in het echt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Wat ik me nog afvroeg: als iemand in de simulatie gewond raakt, raakt hij/zij dan ook gewond in het echt?


    Normaal niet, maar omdat dit er om gaat dat ze moeten leren overleven, kunnen ze ook echt gewond raken.

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Ik zal deze week (zo. t/m do.) nogal druk zijn aangezien ik mijn toetsweek heb. Ik zal mijn best doen nog zo veel mogelijk te reageren!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 2:12 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    NiallsXgirll schreef:
    Ik zal deze week (zo. t/m do.) nogal druk zijn aangezien ik mijn toetsweek heb. Ik zal mijn best doen nog zo veel mogelijk te reageren!


    Geeft niks! We doen nu toch even rustig aan.
    Succes met je toetsweek!

    Eichen schreef:

    Geeft niks! We doen nu toch even rustig aan.
    Succes met je toetsweek!


    Dankje! (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    NiallsXgirll -> Mashtonx


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik plaats zo snel mogelijk mijn eerste post! Mijn excuses dat het zo lang duurt!


    A girl who wonders.

    Mashtonx schreef:
    NiallsXgirll -> Mashtonx


    Ik pas het aan! Sorry dat het een tijdje duurde. Ik ben een tijdje niet zo actief geweest (waar ik heel erg van baal, maar goed, daar is niet zo veel meer aan te doen)

    Scripturient schreef:
    Ik plaats zo snel mogelijk mijn eerste post! Mijn excuses dat het zo lang duurt!


    Geeft niets! Zoals ik al zei doen we rustig aan en mag iedereen de tijd nemen. Zolang we er maar voor zorgen dat het niet compleet stil ligt. Dat mag nu nog wel af en toe gebeuren, maar over een tijdje (bijvoorbeeld na de vakantie als het ons lukt om tot dan actief te blijven) ga ik er wel iets meer achter aan zodat niemand het vergeet.

    Ik ben twee week op vakantie en zal dus niet/erg weinig online zijn. Ik ga er niet van uit dat het speeltopic vol staat binmen die tijd, dus ik ga niemand aanstellen om het eventueel in mijn plaats te doen, maar ik ben dus even niet beschikbaar voor eventuele vragen.