• Mijn propedeuse! Ik heb er keihard voor gewerkt. Het heeft me veel tranen gekost en ik heb er behoeften zoals slapen en eten voor moeten overslaan, maar vandaag heb ik mijn punt voor mijn allerlaatste herkansing teruggekregen, waar ik nu uiteindelijk een zeven voor heb en dat terwijl ik een maand geleden nog dacht dat ik zou moeten stoppen met deze opleiding en ik me zelfs voor de zekerheid bij andere opleidingen ingeschreven had. Nu word ik zeker vertaler, wat ik al zo graag wilde worden.
    Dus nu is het tijd voor een feestje! *O*

    Heeft er nog iemand goed nieuws gekregen, of is er nog iemand om wat voor reden dan ook dolgelukkig? (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wat fijn voor je, gefeliciteerd. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ah, dat is geweldig! Dat lijkt me een enorme opluchting, maar te oordelen naar wat ik via berichten hier op Q van je heb gehoord, heb je er ook keihard voor gewerkt. Je verdient wel een feestje. Gefeliciteerd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik heb zelf keihard gewerkt van vijf tekorten naar één. Ik was echt dolgelukkig :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Congrats ^^


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Geweldig :D Hard werken wordt beloond! Gefeliciteerd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteeeeerd! Ik heb mijn P pas in het tweede jaar gehaald, doordat ik een vak in het 3de kwartaal niet gehaald heb (2x een 5).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd! Dat is fijn om te horen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik heb vandaag heerlijk gewinkeld, dus ik ben dolblij met mijn nieuwe aankopen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd(hoera)(yeah)(krul):)xD:9~;)(flower)(Y):P_O_(cool)(dance)(doeg):D


    tiptoe through the tulips...

    Gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb vandaag enmorgen mijn afscheid op stage en er komen geweldige uit spraken uit de kinderen.

    Ik kreeg een super leuk mapje met een gekleurd vel waarop ze getekend hebben, hun handje staat, naam en foto, douchegel en een v&d bon.
    De kinderen zijn zo super blij met een simpel doosje rozijnen en een ballon

    vandaag legde ik dus uit dat ik vakantie ga houden en daarna bij andere kindjes ga 'spelen'. Zegt een jarige (2 jarige dus 3 maaltraktatie vandaag), 'Maar ik ben nu vier en ik ga na vakantie naar de grote school en naar de bso. dus dan zie ik jou daar toch weer ' echt zo super schattig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tigresse schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Ik heb vandaag heerlijk gewinkeld, dus ik ben dolblij met mijn nieuwe aankopen. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteerd! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    gefeliciteerd! *O*
    Ik ben aangenomen op de kunstacademie KASK in Gent, na een jaar doelloos 'rondgezwerfd' te hebben op opleidingen die me niet lagen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gefeliciteerd!

    Ik was heel blij toen ik te horen kreeg dat ik naar over ben naar het volgende jaar van mijn opleiding. Na twee jaar blijven zitten en moeten switchen van opleiding, was het nu echt een opluchting.


    Physics is awesome