• Hallo! Eindelijk heb ik toch maar besloten om een SchrijversID te maken aangezien ik best veel creaties heb. Ik had ooit al een SchrijversID aangemaakt, alleen die is heel oud, al bijna anderhalf jaar denk ik. Hij is gesloten en niet meer up to date.

    Maarja, Ik ben dus Femke, ik ben 16 jaar en woon in Flevoland. Ik ben een groot Potterhead en mijn favoriete karakter is James Potter. De marauders era vind ik het leukst en dat is waarschijnlijk ook te zien aan mijn creaties. Ik zal ze eens Showen:

    De quizzen lopen op van datum. De eerste is dus twee jaar geleden gemaakt en de laatste een aantal maanden geleden. Let dus ook niet te veel op de oudste quizzen, bedankt.

    Quizzen:(11)

    Harry Potter Quizzen:
    Wie van de Marauders zou jij zijn?
    Ben jij James, Sirius, Remus, Peter, Lily of Severus? Test het nu door deze quiz te doen.

    Dooddoeners of Orde van de Feniks?
    Hoor jij meer bij de Dooddoeners, bij de Orde van de Feniks of bij allebei?

    Wie van Harry's kinderen(en de rest) ben jij?
    Wie ben jij? Doe snel de quiz!

    De Grote Harry Potter Kennis Quiz!
    Dus jij denk dat je echt alles weet? Test het in deze quiz.
    En Google is niet toegestaan. Opzoeken in de boeken wel!

    De Grote Harry Potter Kennis Quiz! {2}
    Dus jij denk dat je echt alles weet? Test het in deze quiz.
    En Google is niet toegestaan. Opzoeken in de boeken wel!
    Deze keer nog moeilijkere vragen!

    Union J Quizzen:
    Wie ben jij van Union J?
    Trek je monkey onesie aan, pak wat bananen en doe deze quiz om erachter te komen wie van Union J jij zou zijn!

    Union J kennis quiz
    Test hier je kennis over Josh, Jaymi, George en JJ.

    Union J. De Jcat Quiz
    Test hier of je een echte Jcat bent. Één fout is af.

    Overige Quizzen:
    Ben jij voorspelbaar?
    Doe de test! (voor dit SchrijversID heb ik de 2000000 andere ! weggehaald. God, waarom was ik twee jaar geleden zo xd)

    De Hou-jij-van-quizzen-quiz! (DHJVQQ)
    Hou jij van quizzen??? Doe de test (Don't even ask why DHJVQQ erachter staat xd)

    Wat is jouw favoriete bekende filmquote?
    Stiekem heeft iedereen wel eens een zin van een film gebruikt.
    Of misschien zelfs meegepraat.
    In deze quiz ontdek je welke zin je nou het leukste vind.

    Gedichten:(1)

    ...
    Dit gedicht schreef mijn nichtje.

    Ik heb nog 3 andere polls, maar die zijn zo erg dat ik ze hier niet neer durf te zetten.
    Polls:(2/5)

    Fred of George?
    Wie vind je leuker?

    Wie is jouw favoriete marauder?
    Zoals iedereen onderhand wel weet is James mijn favoriete personage uit de Harry Potter series. (Vandaar dat mijn username ook JamesPotter is). Toch ben ik best wel benieuwd wie jullie favoriete Marauder is. De arrogante James, de knappe Sirius, de slimme Remus of toch de verraderlijke Peter. (Wat ik me niet kan voorstellen, maar goed. Jouw keuze.)

    Voor degene die hierop aan het wachten waren. Tada. De wedstrijdstories en rollenstories heb ik er niet bijgezet.
    Stories:(7/9)

    De stories lopen op van het meeste aantal woorden naar het minste aantal woorden.

    Legenda:
    X - Afgelopen/gestopt
    X - (Tijdelijk) Gepauzeerd
    X - Lopend
    X - Komend
    X - One Shots
    (oke, dat is een regenboog. Dat deed ik niet expres xd)


    The Marauders [HP] X, gestopt
    Over Maanling, Wormstaart, Sluipvoet en Gaffel. Dit verhaal is samen met XY390 geschreven.

    The Stag and the Doe ~Jily X, Lopend
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig? Dit verhaal is samen met XY390 geschreven. (Al heeft ze niet zo heel veel geschreven door tijdgebrek.)

    The essence of the moon X, Gepauzeerd
    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?

    Union J ~ 100 feiten&fabels X, Afgelopen
    Altijd al alles willen weten over Union J? Of ben je gewoon nieuwschierig? Hier vertel ik alle feiten en fabels over JJ, Josh, Jaymi en George.

    Mijn vage stand alones X, One shots
    Hier upload ik soms vage dingen die ik schrijf.

    The Twenty-First Century Show X, tijdelijk gepauzeerd
    Het jaar 2412. Op tv is er een speciaal kanaal voor zes jongeren. Die zes jongeren zijn al vanaf hun geboorte beroemd. Die zes jongeren weten niet dat ze beroemd zijn, maar toch kent de hele wereld ze. Ze leven ook niet in die wereld. Volgens hun is het nog steeds 2012. Nou ja, nog steeds? Bij hun verandert het natuurlijk ook elk jaar.
    De zes jongeren worden opgevoed als kinderen uit 2012. Maar alles wordt gefilmd en live uitgezonden over de hele wereld. De koepel waarin ze leven is exact ingericht zoals 2012 eruit zag. Alle mensen met wie de jongeren omgaan zijn acteurs.
    In 2412 kijkt iedereen het programma. Natuurlijk zijn er veel tegenstanders, maar bijna iedereen vind het geweldig. Dan komt de regisseur in geldnood. De show moet stoppen. Hoe kan je zes jongeren vertellen dat het eigenlijk al 400 jaar later is en dat ze hun hele leven op film is vastgelegd?

    Friendzoned - Starbucks of Friendzoned - James Potter & Sirius Black X, komend
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?


    Oke. sommige dingen moet ik nodig verwijderen. Misschien pas ik dit topic later nog wel aan, maar nu ben ik daar te lui voor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!