• Hallo users,
    Ik had net weer een goede suggestie bedacht: pagevieuws voor je blog! Is dit wat?

    Nieuwsgierigheid staat voorop!
    Je wilt vast wel weten hoeveel keer je blog bekeken is. Het is ook leuk om te zien door wie. Dit is een leuke suggestie voor users die veel van hun blog verwachten.



    Poll!
    Ik heb een poll gemaakt waar je kunt
    stemmen. Je mening geven mag altijd!

    Bedankt voor je mening en stem!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:49 ]

    Wat vind jij van dit hele plan?

    65.9% (27 stemmen)
     
    Voor

    17.1% (7 stemmen)
     
    Tegen

    17.1% (7 stemmen)
     
    ...

    Novoselic schreef:
    Voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hm, sommige voor anderen tegen. Ach ja, misschien zou ik nog een suggestie voor de blog moeten verzinnen....

    Het klinkt wel goed, maar ik maak zelf niet zo veel gebruik van blogs. Eigenlijk zijn al mijn blogs een soort van reclame-dump. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Het klinkt wel goed, maar ik maak zelf niet zo veel gebruik van blogs. Eigenlijk zijn al mijn blogs een soort van reclame-dump. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar, denken jullie dat het idee wel uitkomt? Ik vind het handig. :D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 10:03 ]

    Maar, word het wel werkelijkheid?

    Wees eens niet ongeduldig, het zijn niet de mods die daarover beslissen. Die beslissing is aan Rutger.;)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Weet ik ook wel en ik wacht af. Want niemand reageert.dus.schop ik het topic ff tot leven! :$

    Debbaut schreef:
    Wees eens niet ongeduldig, het zijn niet de mods die daarover beslissen. Die beslissing is aan Rutger.;)

    Id i knowd!

    Adrastea schreef:
    Weet ik ook wel en ik wacht af. Want niemand reageert.dus.schop ik het topic ff tot leven! :$

    Je mag niet bumpen zonder reden. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ow, echt?! Oeps. I don't kniw. Sorry people! Ik dacht: niemand reageert, dan moet ik dit even levend maken, haha. Foutje, k'zal het niet meer doen, okè? :$

    EDIT:
    Maar goed, zijn er nog users die dit leuk vinden? Blogliefhebbers, ofzeu! ;)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 17:12 ]

    Zelf maakt het me niet uit, maar zoiets doet niets kwaad. Dus voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hanaemi schreef:
    Zeker voor! Toen ik voor mijn vakantie hier een blog bij hield, wilde ik weten hoe vaak het al gelezen was. Helaas kon dat niet. D:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Rutger heeft het ingesteld. ;)

    *Daarom een slotje. =)*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury